Polkomtel nie odpowie na Nju mobile, PTC analizuje ofertę

Polkomtel nie będzie odpowiadał na ofertę Nju mobile, nowej marki komórkowej z grupy Telekomunikacji Polskiej, a Polska Telefonia Cyfrowa jest obecnie na etapie analizowania nowej oferty konkurencji - poinformowali PAP przedstawiciele obu spółek.

"Nie będziemy odpowiadać na tę ofertę" - powiedział PAP Arkadiusz Majewski z biura komunikacji korporacyjnej Polkomtelu, właściciela sieci Plus.

PTC, operator T-mobile, nie podjął jeszcze decyzji w sprawie odpowiedzi na ofertę nowej marki z grupy TP. "Na razie analizujemy ofertę konkurencji" - powiedział PAP Wojciech Strzałkowski z PTC.

W czwartek Telekomunikacja Polska uruchomiła nową markę telefonii komórkowej Nju mobile. Marka jest skierowana do młodych, wrażliwych na cenę klientów.

Podstawowy cennik Nju mobile zarówno w ofercie abonamentowej jak i pre-paid zawiera stawkę 0,19 zł za minutę do wszystkich sieci, 9 groszy za SMS oraz 19 groszy za 100 kB transmisji danych.

Reklama

W ramach oferty abonamentowej Nju mobile klienci mogą uzyskać nielimitowane połączenia, wiadomości oraz 1 GB przesyłu danych za 57 zł miesięcznie.

W czwartek po południu na ofertę Nju mobile odpowiedziało P4, operator sieci Play.

Firma wprowadziła nową ofertę abonamentową w ramach marki Red Bull Mobile, w której klienci mogą uzyskać nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci w cenie od 29,50 zł, czyli nieznacznie drożej niż w Nju mobile.

Nieobjęte abonamentem wiadomości SMS kosztują w Red Bull Mobile 18 gr. czyli dwukrotnie więcej niż w Nju mobile. Podstawowa oferta RBM nie zawiera transmisji danych, ale istnieje możliwość dokupienia pakietu 2 GB za 20 zł.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: PAP | -oil | operatorzy | telefonia komórkowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »