Polska liderem w... Europie Zachodniej

Z najnowszego raportu Nielsen European Growth Reporter, pokazującego dynamikę sprzedaży produktów szybko zbywalnych (FMCG - żywność, używki, chemia gospodarcza) w Europie, wynika, że w trzecim kwartale ich konsumpcja w Polsce należała do najszybciej rosnących spośród wszystkich krajów UE - informuje "Puls Biznesu".

Wartościowo sprzedaż dóbr szybko zbywalnych w naszym kraju wzrosła aż o 5,8 proc. wobec analogicznego okresu 2008 r. Większy od polskiego wzrost wartości sprzedaży produktów FMCG zanotowały m.in. Turcja (wzrost o 11,3 proc.) i Norwegia (5,9 proc.).

Czy wydajemy za dużo? Podyskutuj na forum

Co ciekawe, Nielsen w raporcie zalicza Polskę nie do regionu Europy Wschodniej, lecz do Europy Zachodniej. "Z danych wynika, ze wiodącymi pod względem wzrostu sprzedaży dóbr FMCG krajami Europy Zachodniej są Turcja, Norwegia, Polska, Szwecja, Holandia, Wielka Brytania i Austria" - przytacza "PB" fragment raportu Nielsena.

Reklama

Czytaj również:

To będą drogie święta

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: europ | Polskie | Nielsen | chemia gospodarcza | forum
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »