Primark ogłasza plany rozwoju w Polsce. Sieć otworzy kolejne sklepy

W latach 2022-23 sieć Primark planuje otwarcia nowych sklepów - w Krakowie, Katowicach, Łodzi i Wrocławiu, dzięki czemu do końca 2023 r. liczba salonów marki w Polsce bardzo mocno urośnie - napisały wiadomoscihandlowe.pl.

Primark ogłosił plany związane z otwarciem dwóch nowych sklepów w Polsce. Dla detalisty jest to kolejny przełomowy krok w nieustającej ekspansji w Europie oraz Stanach Zjednoczonych.

Dotychczas na polskim rynku działają dwa sklepy Primark zlokalizowane w Warszawie (20 sierpnia 2020 r.) i Poznaniu (6 maja 2021 r.). Na koniec tego roku firma planuje uruchomienie placówki w krakowskim centrum handlowym Bonarka City Center. Zaś w połowie 2023 r. ruszą aż trzy placówki. Pierwszy w połowie przyszłego roku w Silesia City Center w Katowicach, a dwa pozostałe na koniec roku w Magnolia Park we Wrocławiu i Manufakturze w Łodzi. W sumie na koniec 2023 r. sieć chce mieć w naszym kraju przynajmniej sześć sklepów.

Reklama

Przedstawiciele sieci Primark podkreślają, że "sukces poprzednich otwarć, po wejściu sieci na polski rynek w 2020 r., pokazał, że formuła Primark, a w tym moda, artykuły gospodarstwa domowego oraz kosmetyki w korzystnych, niskich cenach trafiają w gusta polskich klientów."

- Mamy wielu fanów Primark w Polsce od momentu, kiedy otworzyliśmy sklep w Warszawie w 2020 r. i byliśmy zachwyceni reakcją klientów na otwarcie naszego sklepu w Poznaniu w zeszłym roku. Nowe umowy najmu stanowią ważne uzupełnienie naszego portfolio - mówi Maciej Podwojski, Lead w Primark na Polskę, Słowenię oraz Czechy

Nowe umowy odzwierciedlają plany rozwoju firmy na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Primark niedawno potwierdził wejście na rynek rumuński, ogłaszając otwarcie nowego sklepu w Bukareszcie, które planowane jest jeszcze w tym roku. Ponadto, detalista zapowiedział także otwarcie pierwszego sklepu na Słowacji, w Bratysławie, na początku 2023 r., a kraj ten będzie 16. rynkiem działalności marki.

Po udanym otwarciu 15 salonów w ostatnim roku finansowym, dalszy rozwój portfolio sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej stanowi element nieustannej szerszej ekspansji grupy Primark. W ubiegłym roku firma ogłosiła plany przyspieszenia jej tempa na rynku amerykańskim, bazując na wysokich obrotach i rosnącej świadomości marki, z zamiarem osiągnięcia poziomu około 60 sklepów w ciągu najbliższych pięciu lat. Primark zamierza również wzmocnić swoją obecność we Francji, Włoszech i na Półwyspie Iberyjskim, aby w ciągu pięciu lat zwiększyć łączną liczbę sklepów sieci do 530.

Primark to międzynarodowy detalista, oferujący klientom odzież, a także kosmetyki i artykuły wyposażenia domu w korzystnych cenach. Firma powstała w 1969 r. w Irlandii pod nazwą Penneys, a obecnie posiada ponad 400 sklepów w 14 krajach w Europie i Ameryce Północnej i zatrudnia ponad 70 000 osób.

BIZNES INTERIA na Facebooku i jesteś na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami

wiadomoscihandlowe.pl
Dowiedz się więcej na temat: Primark | handel | sklepy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »