Przegrane, bo polskie?

Polskie sieci handlowe przegrywają walkę o klientów z sieciami reprezentującymi kapitał zagraniczny - ubolewa "Puls Biznesu", publikując wnioski z badania opinii publicznej, przeprowadzonego w br. przez firmę PBS DGA na reprezentatywnej grupie dorosłych Polaków.

Na pytanie o sklepy, które są godne polecenia, niemal 60 proc. polskich konsumentów wskazuje Biedronkę.

Niewiele mniej, bo prawie 50 proc. poleca Tesco, a na trzecie miejsce, z wynikiem 33 proc. wskoczył ostatnio Lidl.

Na dalszych miejscach znalazły się takie potęgi jak Carrefour, Real czy Auchan.

Najwyżej notowaną siecią z polskim kapitałem jest Piotr i Paweł, ale jej wynik - 10 miejsce i poniżej 10 proc. wskazań - jest daleki od osiągniętego przez pierwszą trójkę.

Największy postęp notuje Lidl.

Ta sieć, w porównaniu z poprzednim badaniem w 2006 r., przeskoczyła z szóstego na trzecie miejsce.

Reklama

Poleca ją obecnie dwukrotnie więcej osób niż 4 lata temu.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: przegrała | Polskie | sieci handlowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »