"Puls Biznesu": Wielka wojna o katar Kowalskiego
Polski rynek leków na przeziębienie, z rocznymi obrotami na poziomie blisko 2 mld zł, to numer jeden wśród preparatów sprzedawanych bez recepty. Jesienią zacznie się na nim prawdziwa wojna o katar Kowalskiego, zapowiada "Puls Biznesu".
Izraelski koncern farmaceutyczny Teva, wespół z firmą Procter & Gamble, szykuje się do wielkiej kampanii reklamowej swoich wiodących produktów.
Konkurencja na razie lekceważy przeciwnika. Jacek Furman, prezes pabianickiego Aflofarmu, nie wróży Tevie sukcesu. Faktem jest jednak, że Aflofarm swoją wiodącą pozycję na polskim rynku osiągnął w pierwszym półroczu 2012 r. za pomocą reklam, na które wydał 466,3 mln zł.
Izraelski koncern z pewnością nie poskąpi grosza na reklamy. Zdaniem "Pulsu Biznesu" widzowie i słuchacze, którzy mają już dość reklam z panią Goździkową czy promujących preparaty na potencję, żylaki, włosy i paznokcie, muszą zacisnąć zęby.
Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze