Reklama hazardu na stronie problemem dla jej właściciela

Za zamieszczanie na stronach internetowych reklam hazardu grożą surowe kary - przestrzega "Dziennik Gazeta Prawna".

Za zamieszczanie na stronach internetowych reklam hazardu grożą surowe kary - przestrzega "Dziennik Gazeta Prawna".

Jak czytamy w gazecie, maksymalny mandat, jaki może nałożyć Służba Celna, wynosi 3360 złotych. W poważniejszych przypadkach sprawa może zostać skierowana do sądu. Ten może nakazać zapłatę nawet 16 milionów złotych.

Tylko w ubiegłym roku celnicy wszczęli 174 postępowania karne skarbowe związane z nielegalną reklamą i promocją gier hazardowych w internecie. W 49 przypadkach sprawcy zostali ukarani grzywną. Wyłączono też w sumie 228 stron.

Zakaz reklamy i promocji gier hazardowych wprowadziła ustawa z listopada 2009 roku.

Reklama

Więcej na ten temat - w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

IAR/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Dziennika Gazety Prawnej | "Dziennik Gazeta Prawna" | hazard
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »