Reklama intekstowa (intertextowa)

Forma reklamy kontekstowej w postaci linków, podkreśleń słowa w tekście (zazwyczaj podwójne podkreślenie lub podkreślenie w postaci przerywanej kreski). Po najechaniu przez użytkownika kursorem myszy na podkreślone słowo uaktywnia się boks reklamowy (w formacie: tekstowy, tekstowo-graficzny, video, flash). Jeśli użytkownik będzie zainteresowany reklamą i kliknie w nią zostanie przekierowany na reklamowaną stronę.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklama | reklamy | kreski | podwójne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »