Reklama kontekstowa

Reklama internetowa wyświetlana w wyszukiwarce lub na stronach tematycznych (w sieci jkontekstowej). W obu przypadkach kryterium decydującym o emisji reklamy jest treść (kontekst).

Reklama w wyszukiwarce jest wyświetlana w odpowiedzi na zapytanie użytkownika wpisane do okienka wyszukiwania. Reklama emituje się w postaci boksów tekstowych po prawej stronie lub nad naturalnymi wynikami wyszukiwania.

Reklama na stronach tematycznych emitowana jest w postaci boksów śródtekstowych i linków, podkreśleń w artykułach (w różnych formatach). Miejsce emisji wyznaczane jest na podstawie porównania treści strony i reklamy.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklama | reklama internetowa | reklamy | W Sieci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »