RMF FM ponownie najbardziej medialną marką radiową w prasie i internecie

W tegorocznej, siódmej edycji rankingu Top Marka miesięcznika Press i Press-Service Monitoring Mediów, RMF FM uznano za najczęściej i najlepiej opisywaną w prasie i internecie marką radiową w okresie od lipca 2013 do czerwca 2014.

Różnica punktowa między zwycięskim RMF FM a zajmującą drugie miejsce w rankingu stacją (Radio Zet) jest aż dwucyfrowa.

RMF FM otrzymał między innymi najwięcej punktów za liczbę publikacji ( 2861) i za ich zasięg. Najczęściej cytowano między innymi wywiad z Jarosławem Kaczyńskim, sprawę przeszukiwań przeprowadzonych przez CBA w podkarpackich urzędach, informacje o byłym już katolickim arcybiskupie Józefie Wesołowskim czy wizycie prezydenta Baracka Obamy w Polsce.

RMF FM odnotował najmniej - tylko sześć - negatywnych publikacji.

Reklama

RMF FM to także, w tym samym okresie, najczęściej cytowana stacja radiowa w internecie (ponad 31 tysięcy publikacji).

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Dowiedz się więcej na temat: RMF FM | press service | top marka | RMF
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »