RMF FM ponownie najbardziej medialną marką radiową w prasie i internecie
W tegorocznej, siódmej edycji rankingu Top Marka miesięcznika Press i Press-Service Monitoring Mediów, RMF FM uznano za najczęściej i najlepiej opisywaną w prasie i internecie marką radiową w okresie od lipca 2013 do czerwca 2014.
Różnica punktowa między zwycięskim RMF FM a zajmującą drugie miejsce w rankingu stacją (Radio Zet) jest aż dwucyfrowa.
RMF FM otrzymał między innymi najwięcej punktów za liczbę publikacji ( 2861) i za ich zasięg. Najczęściej cytowano między innymi wywiad z Jarosławem Kaczyńskim, sprawę przeszukiwań przeprowadzonych przez CBA w podkarpackich urzędach, informacje o byłym już katolickim arcybiskupie Józefie Wesołowskim czy wizycie prezydenta Baracka Obamy w Polsce.
RMF FM odnotował najmniej - tylko sześć - negatywnych publikacji.
RMF FM to także, w tym samym okresie, najczęściej cytowana stacja radiowa w internecie (ponad 31 tysięcy publikacji).
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze