Rossmann wprowadza na polski rynek nowy koncept sklepu
Ponad 100-metrowy dział perfumeryjny, salon fryzjerski i rekordowa ilość asortymentu - to nowy koncept drogerii Rossmann, oferujący klientom szerszy asortyment i nowe usługi dodatkowe, pisze portalspozywczy.pl.
Nowootwarty sklep w poznańskim City Center wyróżnia się na tle innych wieloma nowatorskimi rozwiązaniami, w tym - po raz pierwszy w historii firmy - salonem fryzjerskim oraz ponad stumetrowym działem perfumeryjnym. Charakteryzuje ją też szerszy niż w innych sklepach asortyment.
Po raz pierwszy w sklepie Rossmanna w Polsce pojawiło się tak rozbudowane stoisko perfumeryjne. Obecność dużego, nowego działu podkreśla aranżacja przestrzeni. Perfumeria w odcieniu ciemnego grafitu kontrastuje z bardzo jasną kolorystyką całego sklepu.
Salon fryzjerski o powierzchni kilkudziesięciu metrów ma sześć stanowisk fryzjerskich oraz dwa do mycia i pielęgnacji włosów. Kameralny nastrój tworzy poczekalnia z wygodną kanapą oraz serwowana klientom kawa. Obok salonu usytuowana jest strefa przeznaczona dla dzieci, z ogólnodostępną "piaskownicą" z klockami Lego, telewizorem z kreskówkami, stolikami i krzesełkami. Jest też zaplecze dla rodzica z dzieckiem: dwa przewijaki z niezbędnymi przyborami higienicznymi oraz wygodnymi fotelami dla matki karmiącej.
Więcej informacji - portalspozywczy.pl