Reklama

Rossmann wprowadza na polski rynek nowy koncept sklepu

Ponad 100-metrowy dział perfumeryjny, salon fryzjerski i rekordowa ilość asortymentu - to nowy koncept drogerii Rossmann, oferujący klientom szerszy asortyment i nowe usługi dodatkowe, pisze portalspozywczy.pl.

Nowootwarty sklep w poznańskim City Center wyróżnia się na tle innych wieloma nowatorskimi rozwiązaniami, w tym - po raz pierwszy w historii firmy - salonem fryzjerskim oraz ponad stumetrowym działem perfumeryjnym. Charakteryzuje ją też szerszy niż w innych sklepach asortyment.

Reklama

Po raz pierwszy w sklepie Rossmanna w Polsce pojawiło się tak rozbudowane stoisko perfumeryjne. Obecność dużego, nowego działu podkreśla aranżacja przestrzeni. Perfumeria w odcieniu ciemnego grafitu kontrastuje z bardzo jasną kolorystyką całego sklepu.

Salon fryzjerski o powierzchni kilkudziesięciu metrów ma sześć stanowisk fryzjerskich oraz dwa do mycia i pielęgnacji włosów. Kameralny nastrój tworzy poczekalnia z wygodną kanapą oraz serwowana klientom kawa. Obok salonu usytuowana jest strefa przeznaczona dla dzieci, z ogólnodostępną "piaskownicą" z klockami Lego, telewizorem z kreskówkami, stolikami i krzesełkami. Jest też zaplecze dla rodzica z dzieckiem: dwa przewijaki z niezbędnymi przyborami higienicznymi oraz wygodnymi fotelami dla matki karmiącej.

Więcej informacji - portalspozywczy.pl

Dowiedz się więcej na temat: drogerie | Rossmann SDP Sp. z o.o. | nowym | polski rynek

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »