Rozpoczyna się kampania reklamowa INTERIA.PL
12 października br. rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa portalu INTERIA.PL. Prowadzone w telewizji, radiu, prasie i Internecie działania promocyjne mają przede wszystkim wzmocnić świadomość istnienia serwisów i usług portalu wśród polskich użytkowników sieci.
12 października br. rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa portalu INTERIA.PL. Prowadzone w telewizji, radiu, prasie i Internecie działania promocyjne mają przede wszystkim wzmocnić świadomość istnienia serwisów i usług portalu wśród polskich użytkowników sieci.
Charakterystycznym elementem graficznym kampanii odbywającej się pod hasłem 'INTERIA.PL. Kliknij po więcej' jest strzałka-kursor, znak budzący jednoznacznie skojarzenia z komputerem i Internetem. W reklamach ten symbol pojawia się w postaci spersonifikowanej i prezentuje różne ludzkie zachowania. Ma w dowcipny sposób kierować uwagę odbiorcy w stronę Internetu.
- Na przykładzie wybranych serwisów i usług pokazujemy różnorodność oferty portalu. Kierujemy nasz przekaz do szerokiej grupy odbiorców, którym chcemy pokazać, że w INTERIA.PL znajdą mnóstwo ciekawych serwisów i użytecznych usług. Liczymy na to, że w wyniku działań promocyjnych więcej użytkowników Internetu dowie się, że w naszym portalu znajdą serwisy, z których istnienia być może do tej pory nie zdawali sobie sprawy - wyjaśnia Grzegorz Wójcik, wiceprezes zarządu INTERIA.PL.
Akcja promocyjna potrwa do końca listopada br. Jej największe nasilenie nastąpi w ciągu najbliższych trzech, czterech tygodni.
Kampania telewizyjna obejmie spoty w TVP 1, TVP 2, MTV i Vivie oraz billboardy sponsorskie w Telewizji Polsat i Tele 5. Kampania radiowa będzie prowadzona na antenie radia RMF FM i RMF Maxx. W tym samym czasie będzie trwać kampania w prasie, na łamach prawie 30 tytułów prasy opiniotwórczej, kobiecej, komputerowej i młodzieżowej, np.: Bussinesman Magazine, Wiedza i Życie, Gazeta Prawna, Życie Warszawy, Film, Elle, Nowa Fantastyka i Komputer Świat.
W wybranych aglomeracjach będzie prowadzona kampania outdoorowa, która obejmie citylighty oraz reklamę na autobusach. Towarzyszyć jej będzie akcja indoorowa w ponad dwustu szkołach i na ponad stu uczelniach. Uzupełnieniem akcji prowadzonej w mediach tradycyjnych będą działania w Internecie, którymi zostanie objętych kilkanaście witryn, m.in. tygodnika Wprost, Wirtualnych Mediów, Newsweeka, Dziewczyny i Cogito.
Kampania pokazuje bogactwo zasobów portalu i różnorodność jego oferty, toteż na layoutach i w reklamach prasowych pojawiają się nawiązania do popularnych serwisów i usług jak m.in.: Poczta, Pogoda, Sport, Kobieta, Poczta, Teledyski, Giełda, Waluty, Film, Tłumacz i Motoryzacja.
Strategiczne założenia kampanii są wynikiem badań prowadzonych na przestrzeni ostatnich miesięcy. Przygotowaniem kreacji i produkcją zajęła się wyłoniona w przetargu agencja ART FM, zakupem mediów - INTERIA.PL.