Spadła oglądalność TVN w lutym 2012 roku

Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w lutym 2012 roku do 13,8 proc. z 14,0 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w lutym 2012 roku do 13,8 proc. z 14,0 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w lutym 2012 r. wzrósł do 14,80 proc. z 14,1 proc., udział TVP1 spadł do 16,6 proc. z 19,6 proc., a TVP2 spadł do 13,1 proc. z 13,9 proc.

W lutym 2012 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 14,4 proc. z 15,0 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej wzrósł do 16,8 proc. z 16,2 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 13,2 proc. z 15,4 proc., a udział TVP2 spadł do 11,1 proc. z 12,4 proc.

W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w lutym 2012 roku był TVN z udziałem 16,7 proc., ale udział ten spadł z 17,8 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 12,8 proc. z 13,2 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 10,7 proc. wobec 12,8 proc., a na czwartym TVP2 z udziałem 8,9 proc. wobec 10,4 proc.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | telewizja | TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »