Spadła średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej"
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w listopadzie 2011 roku 298 211 sztuk i było o 10,8 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w listopadzie 2011 roku było natomiast wyższe o 0,6 proc. w stosunku do października 2011 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w listopadzie 85 332 egzemplarze, co oznacza spadek o 7,7 proc. rok do roku oraz wzrost o 0,5 proc. miesiąc do miesiąca.
W listopadzie liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska.
Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 368 422 egzemplarze, co oznacza spadek rok do roku o 10,3 proc. Natomiast miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 0,7 proc.
W listopadzie w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 5 proc., do 174 752 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrosło o 1,6 proc.
Sprawdź bieżące informacje z rynku mediów na stronach Biznes INTERIA.PL
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w listopadzie wyniosło 124 351 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 11,6 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,7 proc.