Sprzedaż "Gazety Wyborczej" spada na łeb, na szyję

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w sierpniu 2013 roku 214 474 sztuk i było o 14,1 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w sierpniu 2013 było wyższe o 5,54 proc. w stosunku do lipca 2013 r.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w sierpniu 62 984 egzemplarzy, co oznacza spadek o 13,86 proc. rdr oraz spadek o 0,34 proc. mdm.

W sierpniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 329 830 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 11,2 proc. oraz wzrost o 1,24 proc. mdm.

Reklama

W sierpniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "SuperExpressu" spadło o 5,69 proc. do 151 311 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrosło o 5,16 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w sierpniu wyniosło 102.719 sztuki, co oznacza spadek rok do roku o 0,39 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,25 proc.

Poniżej tabela zawierająca dane nt. rozpowszechniania płatnego dzienników w sierpniu 2013 r.

                           sie-13   sie-12         zmiana rdr  
Dziennik Gazeta Prawna     62 984   73 122       -13,86 proc.
Fakt Gazeta Codzienna     329 830  371 450       -11,20 proc.
Gazeta Wyborcza           214 474  249 682       -14,10 proc.
Rzeczpospolita            102 719  103 118        -0,39 proc.
SuperExpress              151 311  160 441        -5,69 proc.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »