Sprzedaż "Gazety Wyborczej" spada na łeb, na szyję
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w sierpniu 2013 roku 214 474 sztuk i było o 14,1 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w sierpniu 2013 było wyższe o 5,54 proc. w stosunku do lipca 2013 r.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w sierpniu 62 984 egzemplarzy, co oznacza spadek o 13,86 proc. rdr oraz spadek o 0,34 proc. mdm.
W sierpniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 329 830 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 11,2 proc. oraz wzrost o 1,24 proc. mdm.
W sierpniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "SuperExpressu" spadło o 5,69 proc. do 151 311 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrosło o 5,16 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w sierpniu wyniosło 102.719 sztuki, co oznacza spadek rok do roku o 0,39 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,25 proc.
Poniżej tabela zawierająca dane nt. rozpowszechniania płatnego dzienników w sierpniu 2013 r.
sie-13 sie-12 zmiana rdr Dziennik Gazeta Prawna 62 984 73 122 -13,86 proc. Fakt Gazeta Codzienna 329 830 371 450 -11,20 proc. Gazeta Wyborcza 214 474 249 682 -14,10 proc. Rzeczpospolita 102 719 103 118 -0,39 proc. SuperExpress 151 311 160 441 -5,69 proc.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze