Sprzedaż outdooru spadła rdr o 17,7 proc. - IGRZ

Wartość rynku reklamy zewnętrznej w I półroczu 2013 r. była niższa rdr o 17,7 proc. i wyniosła 236,74 mln zł - poinformowała w raporcie Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ).

Wartość rynku reklamy zewnętrznej w I półroczu 2013 r. była niższa rdr o 17,7 proc. i wyniosła 236,74 mln zł - poinformowała w raporcie Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ).

"Główni reklamodawcy out of Home przeznaczyli w pierwszym półroczu 2013 roku na reklamę swoich produktów znacząco mniej środków finansowych: po 10 mln zł w sektorach +sprzedaż+ i +motoryzacja/transport+, 8 mln zł w sektorze +żywność+, 6 mln zł w sektorze +telekomunikacja+, 4 mln zł w sektorze +rozrywka/kultura+. Nadal jednak pozostają niezmiennie kluczowymi klientami out of Home w Polsce" - czytamy w raporcie.

W samym II kwartale 2013 r. wartość rynku reklamy zewnętrznej wyniosła 136,12 mln zł i była niższa rdr o blisko 18 proc.

Reklama

Udział reklamy tranzytowej w wielkości sprzedaży out of Home wyniósł w II kwartale ponad 3,3 proc. Wpływy z tytułu reklamy tranzytowej były niższe w porównaniu z II kwartałem 2012 r. o ponad 36 proc.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: RDR
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »