Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w lipcu spadła o 19,2 proc. rok do roku

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lipcu 2012 roku 243 925 sztuk i było o 19,2 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w lipcu było niższe o 5,8 proc. w stosunku do czerwca.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w lipcu 73 588 egzemplarzy, co oznacza spadek o 13,7 proc. rdr oraz o 1,1 proc. mdm.

W lipcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 359 135 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 5,3 proc. oraz o 0,3 proc. mdm.

Reklama

W lipcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 9,9 proc., do 153 620 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca spadło o 6 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w lipcu wyniosło 104 003 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 13,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,5 proc.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Razem | płatne | wyborczej
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »