Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w lipcu spadła o 7,8 proc. rok do roku
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lipcu 2011 roku 301 984 sztuk i było o 7,8 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w lipcu 2011 roku było natomiast wyższe o 5,2 proc. w stosunku do czerwca 2011 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w lipcu 86 063 egzemplarze, co oznacza spadek o 14,9 proc. r/r oraz o 2,3 proc. m/m.
Sprawdź bieżące informacje z rynku mediów na stronach Biznes INTERIA.PL
W lipcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 379.407 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 12,6 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1,4 proc.
W lipcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 4,2 proc., do 170.527 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 4,8 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w lipcu wyniosło 120.755 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 10,5 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 5,1 proc.
Sprawdź bieżące notowania Agory na stronach BIZNES INTERIA.PL