Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w lipcu spadła o 7,8 proc. rok do roku

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lipcu 2011 roku 301 984 sztuk i było o 7,8 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w lipcu 2011 roku było natomiast wyższe o 5,2 proc. w stosunku do czerwca 2011 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w lipcu 86 063 egzemplarze, co oznacza spadek o 14,9 proc. r/r oraz o 2,3 proc. m/m.

Sprawdź bieżące informacje z rynku mediów na stronach Biznes INTERIA.PL

W lipcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 379.407 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 12,6 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1,4 proc.

Reklama

W lipcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 4,2 proc., do 170.527 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 4,8 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w lipcu wyniosło 120.755 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 10,5 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 5,1 proc.

Sprawdź bieżące notowania Agory na stronach BIZNES INTERIA.PL

PAP
Dowiedz się więcej na temat: 'Gazeta Wyborcza' | płatne | wyborczej | Razem
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »