Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w maju spadła o 18,5 proc. rok do roku

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w maju 2012 roku 248 700 sztuk i było o 18,5 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w maju było niższe o 6,3 proc. w stosunku do kwietnia.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w maju 75 479 egzemplarzy, co oznacza spadek o 16,4 proc. rok do roku oraz o 10,2 proc. miesiąc do miesiąca.

W maju liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 383 508 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 0,8 proc. oraz o 6,4 proc. mdm.

Reklama

W maju w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 6,7 proc., do 156 510 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca spadło o 5,4 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w maju wyniosło 106 074 sztuki, co oznacza spadek rok do roku o 20,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1,2 proc.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: "Rzeczpospolita" | proca | Razem | Gazeta Wyborcza | Prasa | płatne | wyborczej
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »