Reklama

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w październiku spadła o 11,4 proc. rok do roku

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w październiku 2011 roku 296 416 sztuk i było o 11,4 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w październiku 2011 roku było także niższe o 2 proc. w stosunku do września 2011 roku.

Reklama

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w październiku 85 365 egzemplarzy, co oznacza spadek o 7,6 proc. rdr oraz o 2 proc. mdm.

W październiku liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 366 017 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 10,9 proc. Natomiast miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 8,5 proc.

W październiku w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 11,4 proc., do 171 961 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrosło o 1 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w październiku wyniosło 127 822 sztuki, co oznacza spadek rok do roku o 9,2 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,7 proc.

Sprawdź bieżące notowania Agory na stronach BIZNES INTERIA.PL

Dowiedz się więcej na temat: gazety | 'Gazeta Wyborcza' | Razem | Gazeta Wyborcza | wyborczej | płatne | sprzedaż | proca

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »