Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w październiku spadła o 7,7 proc. rok do roku

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w październiku 2010 roku 334 516 sztuk i było o 7,7 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w październiku 2010 roku było wyższe o 3,4 proc. w stosunku do września 2010 roku (miesiąc do miesiąca).

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w październiku 92 474 egzemplarzy, co oznacza spadek o 19,6 proc. r/r oraz wzrost o 1,1 proc. m/m.

W październiku liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 410 890 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 10,3 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,6 proc.

W październiku w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 3,0 proc., do 194 152 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 5,8 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w październiku wyniosło 140.745 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 1,1 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,6 proc.

Sprawdź bieżące notowania GPW na stronach BIZNES INTERIA.PL

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: gazety | 'Gazeta Wyborcza' | Razem | Gazeta Wyborcza | wyborczej | płatne | proca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »