Reklama

Telewizja: Polsat Sport wyprzedził wszystkich

Najpopularniejszym kanałem sportowym był w czerwcu br. Polsat Sport, natomiast Orange Sport Info odnotował największy wzrost udziału w rynku.

Według danych Nielsen Audience Measurement, średni miesięczny udział kanału Polsat Sport w grupie osób 4+ w czerwcu br. wyniósł 0,71 proc. i był o 62,2 pkt proc. wyższy niż w czerwcu 2010 r.

Eurosport osiągnął w czerwcu br. 0,36 proc. udziału w rynku (więcej o 58,8 pkt proc.).

Na trzecim miejscu uplasowała się stacja TVP Sport, która uzyskała 0,25 proc. udziału w rynku w grupie widzów w wieku 4+ (59,5 pkt proc. mniej niż w analogicznym okresie 2010 r.).

Kolejne lokaty zajęły w czerwcu br.:

Reklama

4.  Polsat Sport Extra - 0,216 proc. udziału (+ 21,3 pkt proc.)
5.  Extreme Sports - 0,104 proc. udziału w rynku (+ 76,3 pkt proc.)
6.  Eurosport 2 - 0,060 proc. (+ 62,2 pkt proc.)
7.  Orange Sport Info - 0,049 proc. (+ 133,3 pkt proc.)
8.  Canal+ Sport - 0,043 proc. udziału (+ 43,3 pkt proc.)
9.  Sportklub - 0,030 proc. udziału (+ 76,5 pkt proc.)
10. Polsat Futbol -0,015 proc. (- 6,3 pkt proc.)
11. ESPN Classic - 0,006 proc. (- 25,0 pkt proc.)
12. Canal+ Sport 2 - 0,03 proc.(- 50,0 pkt proc.)

Dane: Nielsen Audience Measurement, w grupie wszyscy 4+, udostępnione dzięki uprzejmości firmy At Media.

Dowiedz się więcej na temat: info | wszystkie | media | telewizja | sporty | Polsat | Polsat Sport

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »