Tomasz Jażdżyński laureatem prestiżowego Mixx Awards
Tomasz Jażdżyński, prezes INTERIA.PL, został laureatem 3. edycji prestiżowego konkursu MIXX Awards, organizowanego przez IAB Polska. Prezes Jażdzyński zwyciężył w kategorii Życiowe Dokonania, w ramach której nagradzane są ponadprzeciętne zasługi dla interaktywnego marketingu i reklamy podczas trwania kariery.
Nagroda ta jest - obok kategorii Marketer Roku (zwycięzca: Polkomtel) i Agencja Roku (zwycięzca: MEC Interaction ) - jedną z trzech przyznawanych bezpośrednio przez Zarząd IAB Polska.
Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 4 listopada w warszawskim Klubie Space.
Tomasz Jażdżyński
jest absolwentem Informatyki oraz Zarządzania i Marketingu na AGH w Krakowie. Był jednym z założycieli, powstałej w roku 1994, spółki Abakus - producenta oprogramowania wspomagającego inwestycje . Począwszy od 1995 r., przez 5 kolejnych lat pracował w domach maklerskich KDM (obecnie IDM SA) i Penetrator. W 1999 r. związał się z portalem INTERIA.PL, w którym w kwietniu 2000 r. objął stanowisko prezesa zarządu spółki. W lutym 2001 r. - przed ukończeniem 30. roku życia, jako najmłodszy w historii polskiego rynku kapitałowego prezes zarządu - wprowadził INTERIA.PL SA na GPW w Warszawie. Po konflikcie z ówczesnym właścicielem portalu, spowodowanym zablokowaniem planowanego przejęcia komunikatora Gadu-Gadu, odszedł w 2004 r. z INTERIA.PL i związał się z Wirtualną Polską.
Tam pełnił funkcję dyrektora finansowego i był odpowiedzialny za restrukturyzację finansową i operacyjną, znajdującej się wówczas w stanie upadłości, spółki. Od 2005 r. pełnił funkcję prezesa zarządu Bankier.pl, z którym w czerwcu 2006 r. zadebiutował na GPW w Warszawie. Był pierwszym prezesem zarządu, który wprowadził na warszawską giełdę dwie spółki. Po przejęciu kontroli nad INTERIA.PL przez grupę Bauer Media, ponownie, od maja 2008 r., pełni funkcję prezesa zarządu portalu. InternetStandard przyznał mu tytuł Człowieka Roku 2004 polskiego Internetu.
Laureaci pozostałych, 11. kategorii - oceniających dokonania w branży cyfrowego i interaktywnego marketingu - wybrani zostali przez jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i Internetu - przedstawiciele klientów, domów mediowych i agencji oraz IAB Polska. W tym roku ich laureatami zostali:
Kategoria: Kampania Wizerunkowa
Zwycięzca: Spełniaj swoje marzenia. GO FRESH, agencja LOS Mejores
Kategoria: Wprowadzenie Nowego Produktu Na Rynek
Zwycięzca: Mazda2 - Citylajf, Mindshare Polska Sp.z o.o
Kategoria: Bezpośredni Odzew
Zwycięzca: Hoop - Dzień Przytulania, Mindshare Polska Sp.z o.o
Kategoria: Najlepsze Zastosowanie Nowych Mediów
Zwycięzca: Harry Potter, Zenith Optimedia Group Sp. Z o.o.
Kategoria: Marketing Wyszukiwarek
Zwycięzca: SEO dla serwisów grupy Murator, Performence Media Sp. z o.o.
Kategoria: Marketing Społecznościowy
Zwycięzca: Nike+, Mindshare Polska Sp. z o.o.
Kategoria: Gry
Zwycięzca: Operacja Kapsel, Click 5 s.c.
Kategoria: Wideo-online
Zwycięzca: Łaciate Krowy LIVE!, Mediaedge:Cia Sp. Z o.o.
Kategoria: Kampania E-mail Marketingowa
Zwycięzca: Dzień Dziecka w Reserved Kids, Zjednoczenie.com
Kategoria: Kampania Displayowa
Zwyc ięzca: Kampania 36.6 TurboDymoMan, Point of View (PoV Sp. Z o.o.)
Kategoria: Best In Show
Zwycięzca: Operacja Kapsel, Click 5 s.c.