TVP Info z dużą stratą w styczniu
W styczniu br. wśród stacji informacyjnych widzów straciły TVP Info, TVN24 i Superstacja.
Według danych Nielsen Audience Measurement, średni miesięczny udział stacji TVP Info w grupie osób w wieku 4+ w styczniu br. wyniósł 3,75 proc. i był o 13,4 proc. niższy niż w styczniu 2011 r.
Główny konkurent tej stacji - TVN24 - również odnotował w tym czasie spadek oglądalności, osiągając w styczniu br. 2,90 proc. udziału w rynku (mniej o 7,2 proc.).
Na trzecim miejscu uplasował się Polsat News, który uzyskał 0,866 proc. udziału w rynku (17,5 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2011 r.).
Kolejne lokaty zajęły: Superstacja - 0,215 proc. udziału w rynku (10,8 proc. mniej), TVN Meteo - 0,104 proc. udziału (więcej o 33,3 proc.), TVN CNBC, które zyskało najwięcej - 0,070 proc. udziału w rynku (52,5 proc. wzrostu) oraz TV Biznes - 0,027 proc. udziału w rynku (o 28,6 proc. więcej niż przed rokiem).
Dane: Nielsen Audience Measurement, w grupie wszyscy 4+, udostępnione dzięki uprzejmości firmy At Media