Ubrania z logo Biedronki wakacyjnym hitem. Sieć wkroczyła w sferę mody
Dość odważne porównanie własnej kolekcji do ubrań sygnowanych takimi nazwiskami jak Versace, czy Gucci z pewnością świadczy o doskonałym samopoczuciu działu marketingu Jeronimo Martins Polska. Biedronka Fan Collection jest zdecydowanie zjawiskiem marketingowym, a nie wyłącznie modowym.
Jeszcze do niedawna sieci handlowe konkurowały między sobą wyłącznie cenami. Potem zaczęła się prawdziwa wojna - na pomysły, które zazwyczaj kopiowane były przez konkurencję. W jednej z pierwszych bitew Gang Świeżaków pod chorągwiami należącej do Jeronimo Martins Biedronki stanął naprzeciwko Lidlakom z logo Lidla. W dogrywce Słodziaki potykały się z Leśnymi Lidlakami. Teraz jednak przyszła pora na rywalizację na nieco innym poziomie. Na sukces wypuszczonej rok temu limitowanej kolekcji odzieży zdobionej znakiem niemieckiego dyskontu (kolekcja Lidla pojawiła się w kwietniu 2021) odpowiedziała Biedronka. Od poniedziałku, 4 lipca, w sklepach tej sieci można znaleźć bluzy, kolorowe sneakersy, t-shirty oraz modne klapki i skarpetki.
Produkty wykorzystują kolory charakterystyczne dla marki: żółty oraz czerwony. Start kolekcji na początku lata to idealny moment dla wszystkich fanów sieci, którzy chcą poczuć wakacje i uzupełnić swoją szafę o oryginalne, niebanalne ubrania. W skład linii Fan Collection wchodzą bluzy i t-shirty, zarówno męskie i damskie. Dla fanów - modowych koneserów, chcących skompletować swój outfit sieć oferuje także kultowy zestaw - skarpetki z logo oraz stylowe klapki, a wisienką na torcie będą kolorowe sneakersy. - Od oficjalnego startu sprzedaży linii ubrań Fan Collection z charakterystycznym logo sieci Biedronka minęły zaledwie dwa dni, ale już widzimy, że produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów. Największymi hitami są z pewnością skarpetki i klapki. Już prawie 1/3 całego dostępnego asortymentu tych dwóch produktów zniknęła z półek - ocenił Michał Kantorski, kupiec w sieci Biedronka, odpowiedzialny m.in. za ofertę Fan Collection.
W nocy z niedzieli na poniedziałek tj. 4 lipca ruszyła szeroko zakrojona kampania marketingowa w mediach społecznościowych współtworzona z kreatywnymi twórcami. - Spodziewamy się, że w kolejnych dniach klienci jeszcze chętniej wybiorą się do naszych sklepów po produkty z naszej linii - dodał Kantorski.
Przedstawiciele Jeronimo Martins Polska nie odpowiedzieli na pytanie, gdzie szyta jest odzież, ani gdzie produkowane są klapki. Wiadomo jednak, że na metkach znajdziemy znaną już wcześniej nazwę Tom&Rose. To sprzedawana wyłącznie w sieci Biedronki marka odzieży. Jej kolekcje produkowane są w krajach Azji, oraz częściowo w Polsce.
KM
Zobacz również: