USA: Niespodzianka na rynku samochodowym

Wielka niespodzianka na amerykańskim rynku samochodowym - General Motors utracił tam palmę pierwszeństwa na rzecz Forda. W lutym br. Ford sprzedał 142 285 pojazdów, podczas gdy General Motors "tylko" 141 951.

Amerykanie coraz chętniej kupują nowe samochody i oba koncerny zwiększyły sprzedaż - Ford o 43 proc. w porównaniu z lutym 2009 roku, natomiast GM tylko o 12 proc.

Sprzedaż Toyoty, która ma ostatnio poważne trudności, spowodowane koniecznością wycofywania do naprawy milionów samochodów na całym świecie, zmniejszyła się w lutym o 9 proc., do 100 027 pojazdów. Jest to wynik nieco lepszy od prognoz, które przewidywały sprzedaż poniżej 100 tys. pojazdów, czyli 10-procentowy spadek.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Ford | niespodzianka | USA | General Motors | rynek samochodowy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »