Uwielbiałeś Animal Planet? Czeka cię ważna zmiana

Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East & Africa (CEEMEA), oddział Discovery Communications, największego nadawcy płatnej telewizji na świecie, poinformował o planowanej na luty br. zmianie formuły i nazwy kanału Animal Planet na Discovery Life.

Polska jest pierwszym rynkiem poza USA, gdzie zadebiutuje Discovery Life. Zmianie nazwy oraz logotypu stacji towarzyszyć będzie nowa oprawa wizualna, a także poszerzona oferta programowa. Ramówka stacji Discovery Life została stworzona specjalnie z myślą o oczekiwaniach polskiego widza. Obok wybranych programów pokazujących dziką przyrodę i zwierzęta, zobaczymy w niej fascynujące pozycje o charakterze lifestyle, w tym m.in. emitowane pierwszy raz w Polsce serie kulinarne - Smak zwycięstwa i Kulinarne krańce świata, filmy fabularne oraz seriale zagraniczne.

- Jesteśmy przekonani, że zmiana formuły kanału, a co za tym idzie wzbogacona oferta programowa spodoba się widzom i wzmocni wartość kanału dla współpracujących z nami operatorów kablowych i satelitarnych oraz reklamodawców. Discovery Life budujemy w oparciu o sukces kultowego już Animal Planet. Będzie to kanał z rozrywką dla całej rodziny, skierowany przede wszystkim do widzów traktujących oglądanie telewizji jako formę relaksu. Animal Planet nadal będzie dostępny dla polskich widzów w wersji HD - podkreśla Bartłomiej Główczyński, Channel Director Lifestyle, Discovery Networks CEEMEA.

Reklama

Discovery Life dostępny będzie niemal w pełnej dystrybucji kablowo-satelitarnej. Obejmie zasięgiem do 55,5 proc. gospodarstw domowych w Polsce, a jego sygnał będzie przesyłany ścieżką wykorzystywaną dotychczas przez Animal Planet.

- - - - -

DISCOVERY NETWORKS CEEMEA

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) to największy nadawca płatnej telewizji na świecie, docierający do 2,7 mld skumulowanych widzów w ponad 220 państwach i terytoriach. Discovery zaspokaja ciekawość oraz angażuje swoich widzów, oferując wysokiej jakości treści za pośrednictwem 200 kanałów, m.in. Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID i Discovery Science, jak również amerykańskich kanałów joint venture, jak OWN: Oprah Winfrey Network i Hub Network. Discovery posiada również pakiet większościowy w Eurosport International, wiodącej grupie kanałów sportowo-rozrywkowych, do której należy m.in. sześć płatnych stacji w Europie i Azji. W regionie CEEMEA (Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), Discovery za pośrednictwem 12 kanałów dociera do 261 milionów skumulowanych widzów w 108 krajach, dostarczając treści tłumaczone na 19 języków.

KM

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Discovery
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »