Reklama

Użytkownicy klubów fitness będą mogli rozłożyć płatności w czasie

Branża fitness wdraża nową usługę OneyRaty, która umożliwia użytkownikom klubów fitness i siłowni rozłożenie płatności za treningi na raty. Na razie z usługi będą mogli skorzystać klienci ośmiu marek klubów fitness w Polsce.

Nowy sposób regulowania płatności za korzystanie z klubów fitness to efekt umowy podpisanej przez Polską Federację Fitness i Oney Polska. Klienci sieci fitness, które wdrożyły OneyRaty, będą mogli zapłacić za karty członkowskie, treningi personalne, plany dietetyczne czy programy metamorfoz na raty bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Usługa OneyRaty jest dostępna w sieciach fitness Up, UpToYou, FC24, Orange Fitness Theory,  FunFit II, Fitmax, Bella Line Wellness Center oraz Gipara Fitness.

- Kryzys związany z COVID-19 był szczególnie dotkliwy dla branży fitness.  Jako związek pracodawców naszego sektora, dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć klubom fitness i innym firmom z naszego segmentu, rozwiązania wspierające przywrócenie wyników finansowych sprzed okresu lockdownów. Jednym z nich jest możliwość uzyskania finansowania na produkty czy usługi w formie rat 0 proc., które z powodzeniem funkcjonują w innych branżach - mówi Tomasz Napiórkowski, prezes Polskiej Federacji Fitness. Jak dodaje, usługa Oney Raty jest idealną opcją do wsparcia sprzedaży członkostw, gdzie klient ma możliwość opłacania karnetu w dogodnych ratach, a klub fitness otrzymuje z góry pełną wartość członkostwa.

Reklama

- Otwiera to też możliwość sprzedaży droższych usług w systemie ratalnym, takich jak treningi personalne, programy metamorfoz, treningi EMS, usługi fizjoterapeutyczne i wiele innych. Przewidujemy, że wprowadzenie tego typu usługi w klubach fitness, znacznie poprawi ich cashflow oraz pomoże przywrócić płynność finansową - wskazuje Napiórkowski.

Sieci fitness, które zdecydowały się na wdrożenie usługi OneyRaty, wskazują na zalety tego rozwiązania. - Możemy otworzyć się z nowymi usługami, dla znacznie szerszego grona odbiorców, którzy bez możliwości finansowania, nie mogliby pozwolić sobie na prywatną rehabilitację czy treningi personalne - ocenia Sebastian Gazda, dyrektor generalny i partner zarządzający sieci klubów UP. Jak uzupełnia, nowe rozwiązanie pozwala na znaczną poprawę przychodów, co jest istotne po trudnym dla sektora okresie lockdownu.

Oney Polska zapewnia, że usługa nie obciąża systemów oraz procesów partnera, a koszty jej implementacji są niskie, bo cały proces przebiega online bez potrzeby integracji z systemem kasowym. Pełne wdrożenie usługi od momentu podpisania umowy trwa do dwóch tygodni. Kolejnym etapem współpracy Oney z branżą fitness ma być wdrożenie aplikacji w projektach e-commerce tego sektora. Pierwsze działania w tym zakresie mają zostać podjęte jeszcze w tym roku.

d.p.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »