Reklama

W czerwcu spadła oglądalność TVN

Oglądalność TVN w czerwcu spadła w grupie wszyscy 4+ do 10,1 procent z 12,2 proc. rok wcześniej - poinformował TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w czerwcu 2014 r. spadł do 10,8 proc. z 11,5 proc. rok wcześniej, udział TVP1 wzrósł do 12,9 proc. z 12,7 proc., a TVP2 do 10,3 proc. z 8,6 proc. Poniżej tabela:

VI 2014 r. VI 2013 r.
TVN 10,1 proc. 12,2 proc.
TVN 7 3,5 proc. 4,0 proc.
TVN24 3,4 proc. 3,6 proc.
TTV 1,3 proc. 1,1 proc.
TVP1 12,9 proc. 12,7 proc.
TVP2 10,3 proc. 8,6 proc.
Polsat 10,8 proc. 11,5 proc.
TV4 2,5 proc. 2,9 proc.
TVP Info 3,5 proc. 3,3 proc.

Reklama

W czerwcu 2014 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 10,7 proc. z 13,4 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej wzrósł do 12,4 proc. z 12,8 proc., TVP1 zwiększył udział do 11,4 proc. z 9 proc., a udział TVP2 wzrósł do 9,7 proc. z 7,4 proc. Poniżej tabela:

VI 2014 r. VI 2013 r.
TVN 10,7 proc. 13,4 proc.
TVN 7 3,0 proc. 4,1 proc.
TVN24 2,7 proc. 2,7 proc.
TTV 1,4 proc. 1,1 proc.
TVP1 11,4 proc. 9,0 proc.
TVP2 9,7 proc. 7,4 proc.
Polsat 12,4 proc. 12,8 proc.
TV4 2,7 proc. 2,9 proc.
TVP Info 1,3 proc. 1,6 proc.

W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w czerwcu 2014 roku była TVP1 z udziałem 12,4 proc., wobec 8,3 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był TVN, którego udział spadł do 11,7 proc. z 14,2 proc., na trzecim Polsat z udziałem 10,2 proc. wobec 11,8 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 9,6 proc. wobec 7,1 proc. przed rokiem. Poniżej tabela:

VI 2014 r. VI 2013 r.
TVN 11,7 proc. 14,2 proc.
TVN 7 2,7 proc. 3,7 proc.
TVN24 4,4 proc. 3,8 proc.
TTV 1,3 proc. 0,7 proc.
TVP1 12,4 proc. 8,3 proc.
TVP2 9,6 proc. 7,1 proc.
Polsat 10,2 proc. 11,8 proc.
TV4 2,0 proc. 2,5 proc.
TVP Info 1,2 proc. 1,6 proc.
Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | telewizja | TVN SA | media

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »