W czerwcu spadła oglądalność TVN
Oglądalność TVN w czerwcu spadła w grupie wszyscy 4+ do 10,1 procent z 12,2 proc. rok wcześniej - poinformował TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w czerwcu 2014 r. spadł do 10,8 proc. z 11,5 proc. rok wcześniej, udział TVP1 wzrósł do 12,9 proc. z 12,7 proc., a TVP2 do 10,3 proc. z 8,6 proc. Poniżej tabela:
VI 2014 r. | VI 2013 r. | |||
TVN | 10,1 proc. | 12,2 proc. | ||
TVN 7 | 3,5 proc. | 4,0 proc. | ||
TVN24 | 3,4 proc. | 3,6 proc. | ||
TTV | 1,3 proc. | 1,1 proc. | ||
TVP1 | 12,9 proc. | 12,7 proc. | ||
TVP2 | 10,3 proc. | 8,6 proc. | ||
Polsat | 10,8 proc. | 11,5 proc. | ||
TV4 | 2,5 proc. | 2,9 proc. | ||
TVP Info | 3,5 proc. | 3,3 proc. |
W czerwcu 2014 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 10,7 proc. z 13,4 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej wzrósł do 12,4 proc. z 12,8 proc., TVP1 zwiększył udział do 11,4 proc. z 9 proc., a udział TVP2 wzrósł do 9,7 proc. z 7,4 proc. Poniżej tabela:
VI 2014 r. | VI 2013 r. | |||
TVN | 10,7 proc. | 13,4 proc. | ||
TVN 7 | 3,0 proc. | 4,1 proc. | ||
TVN24 | 2,7 proc. | 2,7 proc. | ||
TTV | 1,4 proc. | 1,1 proc. | ||
TVP1 | 11,4 proc. | 9,0 proc. | ||
TVP2 | 9,7 proc. | 7,4 proc. | ||
Polsat | 12,4 proc. | 12,8 proc. | ||
TV4 | 2,7 proc. | 2,9 proc. | ||
TVP Info | 1,3 proc. | 1,6 proc. |
W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w czerwcu 2014 roku była TVP1 z udziałem 12,4 proc., wobec 8,3 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był TVN, którego udział spadł do 11,7 proc. z 14,2 proc., na trzecim Polsat z udziałem 10,2 proc. wobec 11,8 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 9,6 proc. wobec 7,1 proc. przed rokiem. Poniżej tabela:
VI 2014 r. | VI 2013 r. | |||
TVN | 11,7 proc. | 14,2 proc. | ||
TVN 7 | 2,7 proc. | 3,7 proc. | ||
TVN24 | 4,4 proc. | 3,8 proc. | ||
TTV | 1,3 proc. | 0,7 proc. | ||
TVP1 | 12,4 proc. | 8,3 proc. | ||
TVP2 | 9,6 proc. | 7,1 proc. | ||
Polsat | 10,2 proc. | 11,8 proc. | ||
TV4 | 2,0 proc. | 2,5 proc. | ||
TVP Info | 1,2 proc. | 1,6 proc. |