W czerwcu spadła średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej"

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w czerwcu 2012 roku 258 975 sztuk i było o 9,8 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w czerwcu było wyższe o 4,1 proc. w stosunku do maja.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w czerwcu 74 392 egzemplarze, co oznacza spadek o 15,5 proc. rok do roku oraz o 1,4 proc. miesiąc do miesiąca.

W czerwcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 360.274 egzemplarze, co oznacza spadek rok do roku o 6,4 proc. oraz o 6,3 proc. mdm.

Reklama

W czerwcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 0,5 proc., do 163.524 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrosło o 4,5 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w czerwcu wyniosło 104.548 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 17,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1,4 proc.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: 'Wyborcza' | wyborczego | Razem | gazet | Prasa | płatne | wyborczej
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »