W kwietniu 2012 roku spadła oglądalność TVN
Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w kwietniu 2012 roku do 15,4 proc. z 15,8 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w kwietniu 2012 r. spadł do 14,9 proc. z 15,1 proc., udział TVP1 spadł do 15,1 proc. z 17,7 proc., a TVP2 spadł do 12,5 proc. z 13,7 proc.
W kwietniu 2012 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 16,9 proc. z 17,7 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 16,8 proc. z 17,2 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 11,5 proc. z 13,6 proc., a udział TVP2 spadł do 10,3 proc. z 12,2 proc.
W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w kwietniu 2012 roku był TVN z udziałem 20 proc., ale udział ten spadł z 21,3 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział wzrósł do 13,4 proc. z 13,2 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 9,9 proc. wobec 10,8 proc., a na czwartym TVP2 z udziałem 8,2 proc. wobec 9,9 proc.
Wyrażaj emocje pomagając!
Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: 96 1140 0039 0000 4504 9100 2004 (SKOPIUJ NUMER KONTA).
Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.