W kwietniu 2012 roku spadła oglądalność TVN

Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w kwietniu 2012 roku do 15,4 proc. z 15,8 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w kwietniu 2012 roku do 15,4 proc. z 15,8 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w kwietniu 2012 r. spadł do 14,9 proc. z 15,1 proc., udział TVP1 spadł do 15,1 proc. z 17,7 proc., a TVP2 spadł do 12,5 proc. z 13,7 proc.

W kwietniu 2012 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 16,9 proc. z 17,7 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 16,8 proc. z 17,2 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 11,5 proc. z 13,6 proc., a udział TVP2 spadł do 10,3 proc. z 12,2 proc.

W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w kwietniu 2012 roku był TVN z udziałem 20 proc., ale udział ten spadł z 21,3 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział wzrósł do 13,4 proc. z 13,2 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 9,9 proc. wobec 10,8 proc., a na czwartym TVP2 z udziałem 8,2 proc. wobec 9,9 proc.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | TVN SA | kwiecień
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »