Ważny komunikat w sprawie karty Moja Biedronka. Macie dwa wyjścia

Biedronka w odpowiedzi na pytanie Interia Biznes zakomunikowała, co zrobić, gdy karta Moja Biedronka zostanie zniszczona lub zgubiona. Możliwe, że konieczne będzie wysłanie listu do Biura Obsługi Klienta.

Biedronka wypowiedziała się w sprawie prowadzonego przez sieć programu lojalnościowego. W odpowiedzi na nasze pytanie dotyczące zniszczenia lub zgubienia karty Moja Biedronka, Biedronka wskazała klientom dwa wyjścia.

Karta Moja Biedronka. Jeśli masz aplikację dyskontera, wystarczy kod

Biedronka przypomniała klientom, co mogą zrobić w sytuacji zniszczenia karty. Klienci w takiej sytuacji mogą rozwiązać problem na dwa sposoby. Do uczestnictwa w programie nie potrzeba koniecznie posługiwać się plastikiem. Członkostwo w programie dla stałych klientów można potwierdzać inaczej na dwa sposoby:

Reklama
  • skanując kod w aplikacji Biedronka,
  • podając przy kasie numer telefonu, na który zarejestrowaliśmy kartę Moja Biedronka.

Co zrobić, jeśli znajdziemy zgubioną kartę Moja Biedronka? Biuro prasowe sieci wskazało nam dwa wyjścia:

  1. udać się do najbliższej Biedronki i przekazać personelowi znalezioną kartę Moja Biedronka.
  2. W przesłać znalezioną kartę Moja Biedronka pocztą do Biura Obsługi Klienta w centrali.

Biedronka wskazuje: Posiadacze karty Moja Biedronka mają dwa wyjścia

W sytuacji, gdy klient zgubi kartę lojalnościową lub ta ulegnie zniszczeniu, powinien zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. Wówczas również mamy wybór między jednym z dwóch wyjść: Biedronka zachęca do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

"Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. Jeżeli takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub bok@biedronka.pl), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi" - zakomunikował w odpowiedzi na nasze pytania Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.

Jak wyrobić kartę Moja Biedronka?

Kartę Moja Biedronka wyrobić może każdy z klientów odwiedzających sklep. Aby dostać swój egzemplarz, wystarczy podać kasjerowi podstawowe dane, potrzebne do stworzenia profilu klienta. Informacje, jakie musimy podać w celu wyrobienia karty Moja Biedronka to:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu. 

W efekcie rejestracji stałego klienta, wydawane trzy karty Moja Biedronka. Jedna główna karta oraz dwa mniejsze egzemplarze (tzw. breloki), które posiadają wyrobione dziurki.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: komunikat | moja biedronka | karta moja biedronka | Biedronka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »