Ważny komunikat w sprawie karty Moja Biedronka. Macie dwa wyjścia
Biedronka w odpowiedzi na pytanie Interia Biznes zakomunikowała, co zrobić, gdy karta Moja Biedronka zostanie zniszczona lub zgubiona. Możliwe, że konieczne będzie wysłanie listu do Biura Obsługi Klienta.
Biedronka wypowiedziała się w sprawie prowadzonego przez sieć programu lojalnościowego. W odpowiedzi na nasze pytanie dotyczące zniszczenia lub zgubienia karty Moja Biedronka, Biedronka wskazała klientom dwa wyjścia.
Biedronka przypomniała klientom, co mogą zrobić w sytuacji zniszczenia karty. Klienci w takiej sytuacji mogą rozwiązać problem na dwa sposoby. Do uczestnictwa w programie nie potrzeba koniecznie posługiwać się plastikiem. Członkostwo w programie dla stałych klientów można potwierdzać inaczej na dwa sposoby:
- skanując kod w aplikacji Biedronka,
- podając przy kasie numer telefonu, na który zarejestrowaliśmy kartę Moja Biedronka.
Co zrobić, jeśli znajdziemy zgubioną kartę Moja Biedronka? Biuro prasowe sieci wskazało nam dwa wyjścia:
- udać się do najbliższej Biedronki i przekazać personelowi znalezioną kartę Moja Biedronka.
- W przesłać znalezioną kartę Moja Biedronka pocztą do Biura Obsługi Klienta w centrali.
W sytuacji, gdy klient zgubi kartę lojalnościową lub ta ulegnie zniszczeniu, powinien zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. Wówczas również mamy wybór między jednym z dwóch wyjść: Biedronka zachęca do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
"Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. Jeżeli takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub bok@biedronka.pl), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi" - zakomunikował w odpowiedzi na nasze pytania Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.
Kartę Moja Biedronka wyrobić może każdy z klientów odwiedzających sklep. Aby dostać swój egzemplarz, wystarczy podać kasjerowi podstawowe dane, potrzebne do stworzenia profilu klienta. Informacje, jakie musimy podać w celu wyrobienia karty Moja Biedronka to:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
W efekcie rejestracji stałego klienta, wydawane są trzy karty Moja Biedronka. Jedna główna karta oraz dwa mniejsze egzemplarze (tzw. breloki), które posiadają wyrobione dziurki.