Woda zdobywa rynek w Polsce

Kolejne lata będą udane dla producentów wód butelkowanych. W 2017 r. wydamy na nie już niemal 6 mld zł - stwierdza "Rzeczpospolita".

Kolejne lata będą udane dla producentów wód butelkowanych. W 2017 r. wydamy na nie już niemal 6 mld zł - stwierdza "Rzeczpospolita".

Tak wynika z prognoz firmy badawczej Euromonitor. W tym roku wartość polskiego rynku wody sięgnie natomiast prawie 4,7 mld zł.

Tegoroczny upalny początek sierpnia był czasem żniw dla producentów napojów, a najbardziej na wysokich temperaturach skorzystali wytwórcy wód mineralnych. Branża szacuje, że w całym 2013 r. rynek wody butelkowanej urośnie o niemal 5 proc.

W Polsce stale rośnie zainteresowanie zdrowym stylem życia, zdrowym odżywianiem - wskazuje Adam Bogacz, prezes AKB Consulting, firmy specjalizującej się w branży napojowej.

Reklama

Jak ocenia, taki trend będzie sprzyjał wzrostowi spożycia wód butelkowanych kosztem napojów gazowanych.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: woda mineralna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »