Work Serwis wybiera Lotus Notes

MacroSoft Wrocław zrealizował w Grupie Work Serwis kontrakt wart 0,5 miliona PLN. Wdrożenie objęło wszystkie spółki wchodzące w skład Grupy. Wdrożenie rozwiązania Lotus Notes pozwoli na szybki rozwój sieci oddziałów Grupy. W ramach kontraktu MacroSoft Wrocław dostarczył pełną platformę sprzętowo systemową

MacroSoft Wrocław zrealizował w Grupie Work Serwis kontrakt wart 0,5 miliona PLN. Wdrożenie objęło wszystkie spółki wchodzące w skład Grupy. Wdrożenie rozwiązania Lotus Notes pozwoli na szybki rozwój sieci oddziałów Grupy. W ramach kontraktu MacroSoft Wrocław dostarczył pełną platformę sprzętowo systemową

MacroSoft Wrocław zrealizował w Grupie Work Serwis kontrakt wart 0,5 miliona PLN. Wdrożenie objęło wszystkie spółki wchodzące w skład Grupy. Wdrożenie rozwiązania Lotus Notes pozwoli na szybki rozwój sieci oddziałów Grupy. W ramach kontraktu MacroSoft Wrocław dostarczył pełną platformę sprzętowo systemową



Rozwiązanie zapewniało mobilność pracowników, bezpieczeństwo danych i spełniało najważniejszy warunek stawiany przez Work Serwis zaspokajając indywidualne wymagania poszczególnych spółek przy zachowaniu homogenicznego środowisko informacyjnego.

Reklama



W ramach Grupy Work Serwis działa dwadzieścia oddziałów terenowych zatrudniających czterystu pracowników. Ekspozytury Work Serwis można znaleźć w Czechach, Wielkiej Brytanii i Rosji. Dzięki Lotus Notes komunikacja i przepływ danych niezależnie od dystansu pomiędzy centralą we Wrocławiu a oddziałem może przebiegać bez zakłóceń. Zaimplementowane przez MacroSoft rozwiązanie charakteryzuje się dużym poziomem bezpieczeństwa.



Dla zwiększenia odporności na awarie poszczególne strefy terytorialne Grupy Work Serwis Północ, Południe i Wschód, są wyposażone w ramach systemu w samodzielne centra bazodanowe, co umożliwia działanie bez konieczności łączenie się z serwerem centralnym. W momentach krytycznych poszczególne strefy pracują samodzielnie a bazy danych są updatowne po wznowieniu połączenia. Cały system pracuje w sieci VPN zbudowanej specjalnie na potrzeby Work Serwis.



W ocenie szefa działu IT Piotra Adamczyka zaimplementowanie Lotus Notes można nazwać początkiem zakrojonej na dużą skalę informatyzacji Grupy Work Serwis. 'Obecnie nasi pracownicy nie są już przywiązani technologią do miejsca a zatem firma stała się jeszcze bardziej mobilna, dzięki czemu sieć naszych biur w kraju i zagranicą może być dowolnie szybko rozwijana.'



Aktualnie Work Serwis zastanawia się nad implementacją kolejnych produktów MacroSoftu wspierających proces zarządzanie jakością i miękki HR.



http://www.macrosoft.pl


e-biznes.pl
Dowiedz się więcej na temat: Lotus | serwis | Wrocław | notes
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »