Wynik Game wsparty przez sprzedaż oprogramowania

Detalista opublikował spadek sprzedaży z 18 tygodni o 13,9 proc. względem analogicznego okresu roku ubiegłego.

Detalista opublikował spadek sprzedaży z 18 tygodni o 13,9 proc. względem analogicznego okresu roku ubiegłego.

Mocna sprzedaż oprogramowania wsparła wynik osłabiony wcześniej przez słabą sprzedażą sprzętu. W raporcie okresowym czytamy sprzedaż za 18 tygodni zakończonych 5 grudnia względem analogicznego okresu roku ubiegłego spadła o 13,9 proc., a za okres 44 tygodni spadek wyniósł 15,1 proc.

Detalista oferujący sprzęt komputerowy i gry wideo odnotował, że ostatnie premiery Fifa 10 oraz Call of Duty: Modern Warfare 2 wsparły sprzedaż. To pomogło, gdyż tej jesieni sprzedaż konsol do gier nie była stabilna. Szef spółki Peter Lewis, powiedział, że udział spółki w rynku wzrósł względem ubiegłego roku mimo wzmożonej konkurencji ze strony supermarketów. Dodał on, że ten finansowy rok będzie zapamiętamy jako trudny dla branży. "Kolejnych 8 tygodni zazwyczaj stanowi ok. 25 proc.

Reklama

całego rocznego obrotu". Po opublikowaniu wyników cena spółki spadła ponad 10 proc. do poziomu 129p.

Opracowanie Kinga Zych City Index, tlumaczenie KJ

City Index / o. w Polsce
Dowiedz się więcej na temat: 18+ | GAME | +18
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »