Zakupy w sieci - 6 prostych kroków zakupowych

Dołącz do grona 14 milionów zadowolonych klientów internetowych i podejmij 6 prostych kroków zakupowych.

Populacja internautów w Polsce liczy już 19,5 miliona osób

72 proc. z nich robi zakupy w internecie.

Zwolennicy zakupów internetowych szczególnie doceniają:

62 proc. możliwość zrobienia zakupów o każdej porze

57 proc. dostawa bezpośrednio do domu

57 proc. niższe ceny niż w sklepach tradycyjnych

51 proc. oszczędność czasu

41 proc. możliwość porównywania cen i wyboru najkorzystniejszej oferty

Coraz więcej konsumentów zaczyna postrzegać zakupy przez internet jako bardziej wygodne i oszczędzające czas. Najbardziej klienci doceniają możliwość robienia zakupów o każdej porze. Ważnym aspektem są również niższe ceny niż w sklepach tradycyjnych, co niewątpliwie zachęca do dokonania zakupów.

Dołącz do grona 14 milionów zadowolonych klientów internetowych i podejmij 6 prostych kroków zakupowych:

Krok 1. Wybierz interesujące cię produkty

Swoje zakupy klient zaczyna od zapoznania się z ofertą danego sklepu. W większości z nich znajdzie kategorie tematyczne oraz podkategorie, co znacznie ułatwia dotarcie do poszukiwanego towaru. Przy każdym z produktów znajdzie szczegółowy opis, który pomoże mu w dokonaniu wyboru.

Krok 2. Dodaj produkty do koszyka

Kiedy klient znajdzie już w ofercie sklepu interesujący go produkt i zechce go kupić, wystarczy, że wybierze polecenie "dodaj do koszyka"- widoczne przy każdym produkcie. W ten sposób wybrany asortyment znajdzie się w koszyku i zostanie dodany do listy zamówionych produktów.

Krok 3. Podaj dane do wysyłki towaru

Na tym etapie klient podaje podstawowe dane, które pozwolą sprzedającemu sprawnie kontaktować się z klientem oraz dostarczyć towar pod wskazany adres.

Krok 4. Wybierz opcję dostawy i sposób płatności

Po wypełnieniu danych klient wybiera opcję dostawy towaru oraz sposób, w jaki chce za niego zapłacić. Każdy ze sklepów oferuje szereg możliwości dostawy, są to m.in. kurier, poczta, odbiór osobisty. podobnie jest w przypadku płatności - klient wybiera najdogodniejszą opcję np. za pobraniem, płatność przelewem lub przez system płatności.

Krok 5. Zweryfikuj i potwierdź złożone zamówienie

To już ostatni krok, który podejmuje klient - wchodzi na swoją pocztę e-mail (adres podany na etapie wypełniania danych), sprawdza czy wszystkie pozycje zamówienia są zgodne i potwierdza złożone zamówienie.

Krok 6. Odbierz zamówiony towar i ciesz się dokonanym zakupem

Autor: Katarzyna Stefańska, Izba Gospodarki Elektronicznej

Dowiedz się więcej na temat: zakupy | prosto | e-handel | klient | Prosty | zakupy online | zakupy w sieci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »