Zmiana czasu. Przerwa w dostępie do usług bankowych

W związku ze zmianą czasu banki zaczynają informować o przerwach w dostępie do ich usług w najbliższy weekend, a dokładnie w nocy 30/31 października 2021 r.

W nocy z soboty na niedzielę (30/31 października) następuje zmiana czasu na czas zimowy i trzeba przestawić zegarki z godz. 3:00 na 2:00.

- Ta zmiana wymaga zatrzymania pracy banku, dlatego w tym czasie zaplanowaliśmy także inne prace techniczne związane z utrzymaniem systemów bankowych. Prosimy, wypłać wcześniej potrzebną gotówkę. Zaplanuj też ważne przelewy i internetowe zakupy poza godzinami przerwy - napisał do klientów mBank.

BIZNES INTERIA na Facebooku i jesteś na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami

Co i w jakich godzinach nie będzie działało w mBanku?

Reklama
  • 02:00 - 6:30 - nie zapłacisz kartą, nie wypłacisz gotówki z bankomatu oraz nie skorzystasz z wpłatomatu.
  • 02:00 - 8:30 - nie zalogujesz się na swoje konto w aplikacji mobilnej i w serwisie transakcyjnym.
  • 01:30 - 9:20 - nie złożysz żadnego wniosku.

mBank przypomina, że "przerwa techniczna rozpoczyna się przed zmianą czasu z letniego na zimowy, natomiast godziny zakończenia podaje już dla czasu zimowego"

Podczas przerwy technicznej konsultanci banku nie mają wglądu w dane klientów związane z bankiem.

W PKO Banku Polskim w związku z planowanymi pracami informatycznymi w niedzielę 31.10.2021 r. od godz. 1:00 do godz. 03:00 nie będzie działać aplikacja IKO, w tym płatności zbliżeniowe telefonem oraz kodem BLIK.

Z kolei ING Bank poinformował, o tym, że niektóre jego usługi będą niedostępne w nocy z 30 na 31 października.

- W nocy z 30 na 31 października (z soboty na niedzielę) od godz. 23:00 do godz. 5:30 przeprowadzimy prace serwisowe - poinformował ING Bank.

W tym czasie utrudnione będzie korzystanie z następujących usług ING Banku:

·       bankomatów i wpłatomatów,

·       systemu bankowości internetowej Moje ING oraz aplikacji mobilnej Moje ING mobile

·       systemu bankowości internetowej ING Business i jego wersji mobilnej,

·       płatności BLIK,

·       systemu rozliczeń płatności natychmiastowych,

·       płatności internetowych za pomocą Płać z ING.

·       płatności internetowych kartami z dodatkowym uwierzytelnieniem (3DSecure)

·       specjalnego interfejsu PSD2

·       produktów w Moim ING i na stronie www.ing.pl (w tym pożyczek i kont, także oszczędnościowych).

- Ponadto, mogą występować problemy w realizacji transakcji kartowych. Zastrzeganie kart będzie odbywać się wyłącznie na dedykowanej infolinii - podkreślił bank w komunikacie.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »