Znana drogeria zadebiutowała w kolejnym regionie. Na dm mieszkańcy musieli długo czekać

Znana niemiecka drogeria dm w środę zadebiutowała w kolejnym województwie - sieć właśnie otworzyła swój pierwszy sklep na Mazowszu. Placówka otwarła swoje drzwi dla klientów w Mysiadle pod Warszawą, przy ul. Puławskiej 56 A w nowo powstałym parku handlowym San Park Piaseczno. Będzie to 34. sklep drogerii w naszym kraju. Najwięcej jest ich na zachodzie i południu Polski.

Dm-drogerie markt coraz śmielej rozgaszcza się w Polsce. Zgodnie z zapowiedzią sprzed kilku miesięcy, po koncentrowaniu się na ekspansji w południowej i zachodniej Polsce, w procesie ekspansji przyszedł czas na kolejne regiony.  

Drogeria dm zadebiutowała na Mazowszu. Otwarto pierwszą placówkę

W środę, 4 września, mieszkańcy Warszawy i okolic doczekali się otwarcia pierwszej drogerii dm w regionie. To największy gracz na rynku kosmetycznym w Niemczech, większy nawet niż popularny nad Wisłą Rossmann. Dotychczas sieć koncentrowała się na rozwoju w zachodniej i południowej części naszego kraju. Teraz przyszedł czas na Warszawę.

Reklama

"Z dużą ekscytacją ogłaszamy nasz debiut w województwie mazowieckim. Nie możemy doczekać się spotkania z klientami, którzy cierpliwie czekali na nas w tym regionie" - powiedział Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny dm w Polsce, cytowany przez wiadomoscihandlowe.pl. 

Nowy sklep w San Park Piaseczno w Mysiadle pod Warszawą ma być największym do tej pory, jaki dm otworzyło w Polsce. "Na powierzchni sprzedażowej prawie 600 mkw. obok produktów brandowych znajdują się także marki własne dm" - dodał Stanisławczyk. 

W ofercie dm oprócz produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykułów zdrowotnych i higienicznych, produktów w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także wybranych artykułów żywnościowych, artykułów gospodarstwa domowego czy karmy lda zwierząt, na klientów czekają również inne usługi. Wśród nich jest m.in. fotokiosk, który pozwoli wydrukować zdjęcia, przygotować personalizowane naklejki na produkty czy kartki urodzinowe z własnymi fotografiami. W ofercie dostępna jest także usługa ekspresowego wykonania zdjęć biometrycznych do dokumentów.

Sieć chce zachęcić nowych klientów do zapoznania się z ofertą, dlatego podczas otwarcia dla odwiedzających przygotowała niespodzianki. To m.in. dodatkowy 15-proc. rabat powitalny oraz kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea. Klienci nowo otwartego sklepu będą go mogli odebrać do połowy września, po okazaniu kuponów dostępnych w gazetkach dm. Atrakcje czekają także najmłodszych.

Sklep dm otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 09:00 do 21:00.

Niemiecka sieć drogerii rozgaszcza się w Polsce. Chce podwoić liczbę sklepów

Niemiecka drogeria dm jest obecna w Polsce od 2022 roku, pierwszy sklep został otwarty we Wrocławiu. W ciągu dwóch lat sieci udało się otworzyć około 30 placówek. W sprawozdaniu opublikowanym przez zarząd mogliśmy przeczytać, że "w przyszłych latach będą otwierane kolejne placówki".

"Znajdujemy się w bardzo dynamicznej fazie rozwoju i praktycznie z roku na rok podwajamy liczbę sklepów w Polsce, umacniając naszą pozycję w południowo-zachodniej części kraju, w tym szczególnie na Śląsku, ale także systematycznie wkraczamy do nowych województw. Po udanym debiucie w Łódzkiem z pewnością do końca roku pojawią się nasze kolejne sklep" - mówił w maju Marcin Detko, Dyrektor Obszaru Ekspansji dm w Polsce, zapowiadając debiut w stolicy.

"Nieustannie też pracujemy nad nowymi lokalizacjami i mogę zdradzić, że nie będzie to nasze ostatnie słowo w województwie mazowieckim w tym roku" - dodawał Detko. 

Konkurent Rossmanna rośnie w siłę. Dm dostępne w wielu krajach

Niemiecka sieć dm-drogerie markt to jeden z największych europejskich graczy na rynku drogeryjnym. W ofercie sieci klienci znajdą ponad 12,5 tysiąca produktów, w tym 28 marek własnych. Wśród nich są m.in.: artykuły gospodarstwa domowego, perfumy, kosmetyki do makijażu czy produkty do pielęgnacji włosów, artykuły dla dzieci oraz zwierząt, a nawet usługa wywoływania zdjęć.  

Na rodzimym rynku w Niemczech sieć dm liczy ponad 2 tys. sklepów. Jest też obecna w Austrii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Macedonii Północnej, Serbii, Słowenii, Rumunii, Włoszech oraz na Słowacji i Węgrzech. 

Sieć zatrudnia w Polsce około 200-300 osób. W związku z otwieraniem kolejnych placówek i ambitnymi planami, prawdopodobnie wkrótce będzie szukać kolejnych rąk do pracy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: drogerie | sieć sklepów | Warszawa | Nowy sklep
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »