Ecommerce Day - 28 maja dniem e-sprzedawcy
13 prelekcji. 480 minut z największymi ekspertami ecommerce z takich firm jak m.in. Google, Facebook, Shoplo czy PayPal. Ponad 250 właścicieli sklepów internetowych. Ecommerce Day to pierwsza konferencja w branży ehandlu na tak wielką skalę. Jeżeli sprzedajesz online, nie może cię na niej zabraknąć.
Konferencja jest organizowana przez platformę sklepową Shoplo.com i będzie miała miejsce już 28 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Event skierowany jest do właścicieli małych i średnich sklepów, którzy szukają praktycznych wskazówek, aby rozwijać swoje biznesy i zwiększać w nich sprzedaż.
Jak narodził się pomysł Ecommerce Day? Jak mówi Agnieszka Lekszycka, marketing manager Shoplo.com: - W naszej działalności zawsze wiele uwagi poświęcaliśmy edukacji e-przedsiębiorców. Widzimy, że coraz częściej szukają oni kolejnych porad i aktywnie angażują się w rozwój swoich sklepów. Postanowiliśmy więc dostarczyć im maksimum cennej wiedzy, dzięki spotkaniu z największymi autorytetami w branży ehandlu.
Agenda konferencji jest rzeczywiście imponująca. Po raz pierwszy w jednym miejscu wystąpią prelegenci z takich firm jak: Google, Facebook, Shoplo, PayPal, GetResponse, Showroom, eKomercyjnie.pl czy Fokus. Zdradzą oni m.in:
- jak pozyskać ruch przy pomocy Google i jak zwiększyć widoczność sklepu w wyszukiwarkach,
- czym jest Google Shopping i jak z niego korzystać,
- jak sprzedawać i reklamować ecommerce na Facebooku,
- jak polepszać efektywność e-mail marketingu,
- jak zwiększać sprzedaż wykorzystując wiele kanałów jednocześnie,
- jak napisać odpowiedni regulamin dla e-sklepu,
- jak pozyskać fundusze na rozwój sklepu,
- jak analizować ecommerce,
- jak optymalizować proces check-out'u.
Organizatorzy zadbali przy tym, aby prezentacje miały bardzo praktyczny wymiar. - Zależy nam, aby e-przedsiębiorcy dowiedzieli się tego, co od razu będą mogli wykorzystać w swoich biznesach, a nie poznali ogólne trendy czy definicje pojęć. Ecommerce Day to 100 proc. praktyki i porady poparte konkretnymi przykładami, gotowe do wykorzystania w każdym sklepie - zapewnia Lekszycka.
Cena wstępu na całodniowe wydarzenie jest przy tym wyjątkowo niska - to jedyne 199 zł brutto.
Sponsorami strategicznymi konferencji organizowanej przez Shoplo.com są Siódemka, GetResponse, Sociomantic Labs oraz Sofort Banking.
Patronat nad wydarzeniem objęły takie media jak: Wyborcza.biz, eGospodarka.pl, INTERIA.PL, IAB, NowyMarketing, Marketer+, eKomercyjnie.pl, Mam Startup, e-biznes.pl, evigo.pl czy AIP.
Więcej o konferencji: www.ecommerceday.pl