Kolejny Lampart dla LINK4. Patrycja Kotecka: Jesteśmy silną i rozpoznawalną marką!
LINK4 kolejny raz nagrodzony Lampartem, prestiżową nagrodą przyznawaną za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej. Docenione zostały słynne już spoty reklamowe utrzymane w rytmie największych przebojów.
- Nasze śpiewany reklamy z Kasią Moś od lat cieszą się wielką sympatią odbiorców i uczyniły z LINK4 silną i rozpoznawalną markę. A rozpoznawalność udało nam się przekłuć w sukces biznesowy. Dobra, odpowiedzialna i oczekiwana przez klientów oferta idzie w parze z nowoczesnym i innowacyjnym marketingiem - mówi dyrektor marketingu LINK4 Patrycja Kotecka, która odebrała nagrodę. Zapowiedziała, że ubezpieczyciel nie powiedział jeszcze ostatniego słowa jeśli chodzi o budowanie marki. Obecnie trwa kampania reklamowa, w której Kasia Moś i zespół The Chance śpiewają o promocji LINK4 Kasa Wraca w rytmie hitowego numeru Roxette - "Sleeping in my car".
Lamparty to nagrody przyznawane przez przedstawicieli branży bankowej i ubezpieczeniowej za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. Otrzymują je w dwóch oddzielnych kategoriach banki i towarzystwa ubezpieczeniowe, które najefektywniej kreowały w minionym roku wizerunek swojej marki. Pracownicy instytucji nie mogą głosować na własne firmy. Tytuł Lamparta powędrował do LINK4 drugi rok z rzędu. Organizatorem konkursu jest Kantar TNS.
Artykuł został dostarczony przez LINK4