Mobiem z AdColony wprowadzają na polski rynek nowy format reklam w grach mobilnych

Agencja Mobiem Polska, należąca do Grupy INTERIA.PL, rozpoczęła współpracę z AdColony, jedną z największych mobilnych platform reklamowych na świecie. Międzynarodowa sieć reklamowa teraz w Polsce dociera do 9 mln unikalnych użytkowników, którzy każdego miesiąca generują aż 54 mln pełnych odtworzeń wideo. Dzięki temu, reklamodawcy w Polsce zyskają możliwość umieszczania w najpopularniejszych grach reklam wideo inicjowanych przez samych graczy.

W ramach współpracy Mobiem Polska będzie oferować klientom reklamy rewarded video w grach mobilnych. Obok standardowego wideo reklamodawcy będą mogli skorzystać z zaawansowanych rozwiązań zwiększających pole interakcji z użytkownikiem, jak Dynamic End Card lub Aurora. Są one wysoce akceptowane przez użytkowników gier, bo pomagają im osiągać zamierzone cele. Dodatkowym atutem jest widoczność tego typu reklam, bo nawet na poziomie 99 proc. 

- Wspólnie z AdColony będziemy oferować reklamy w nagradzanej technologii Instant Play HD Video, wykorzystującej wszystkie dostępne funkcjonalności urządzeń komórkowych, w systemie sprzedaży dedykowanej oraz programatycznej. Polscy marketerzy otrzymają innowacyjne rozwiązania technologiczne i możliwość szerokiego dotarcia do bardzo zróżnicowanych grup użytkowników. Będą również mogli skorzystać z międzynarodowego doświadczenia AdColony - mówi Michał Giera z Mobiem Polska. Oferowane działania reklamowe są w pełni mierzalne pod względem efektywności. Platforma reklamowa AdColony jest zintegrowana z wieloma systemami pomiaru, m.in. z Moat, DV czy IAS.  Posiada własne dane i współpracuje w zakresie profilowania użytkowników z firmami badawczymi. Wśród nich jest m.in. Nielsen oraz comScore. 

Reklama

- Polska jest rynkiem gier mobilnych, który obserwowaliśmy od dłuższego czasu. Po przeanalizowaniu najnowszych danych dostrzegamy jej ogromny potencjał. Wybraliśmy do współpracy agencję Mobiem, ponieważ ma duże doświadczenie w branży. Wierzymy w to, że wspólnie uda się nam wykorzystać stale rosnące zainteresowanie grami mobilnymi i wprowadzić na ten rynek wiele innowacyjnych rozwiązań reklamowych - komentuje Asli Bilge z AdColony. 

Firma bardzo dba o jakość prowadzonych kampanii. Dlatego stale rozbudowuje systemy antyfraudowe. Ponadto wydawcy dołączający do platformy są poddawani rygorystycznej selekcji. To spełnia potrzeby reklamodawców w zakresie brand safety. AdColony ma również zaawansowane możliwości w zakresie analizy danych. Posiadanie bezpośrednich integracji poprzez SDK z aplikacjami pozwala na prowadzenie analiz behawioralnych graczy. Umożliwia to precyzyjne targetowanie realnych użytkowników. Dzięki temu, przekaz zawsze jest dostosowany do wieku odbiorców i kontekstowo umieszczany w bezpiecznym dla marek otoczeniu.  

- Atutem AdColony jest wieloletnie doświadczenie. Oferujemy szerokie spektrum autorskich i kreatywnych rozwiązań. Dysponujemy wysoko wykwalifikowanym zespołem ekspertów. W ramach współpracy możemy opracowywać efektywne strategie dotarcia do użytkowników gier mobilnych. Pomagamy też w tworzeniu materiałów graficznych i wyborze miejsc do emisji. Prowadzimy również optymalizację kampanii i tworzymy finalny raport z jej przeprowadzenia - dodaje Warrick Billingham z AdColony. 

W portfolio AdColony znajduje się ponad 22 tysiące gier mobilnych, produkowanych przez czołowych deweloperów, takich jak Zynga, EA Mobile, Rovio czy Ubisoft. Wśród najpopularniejszych polskich gier, dostępnych w Google Play i App Store, są m.in. Subway Surfers, Brain Test i June’s Journey.

AdColony to druga co do wielkości, po Google’u, sieć z wideo inicjowanym przez samych użytkowników. Łączy ponad 7 tys. dostawców reklamowych i 150 DSP w swoim autorskim SDK. Firma jest znana z dostarczania unikalnych formatów reklamowych, które są dostosowywane do potrzeb klientów, dzięki szerokim możliwościom personalizacji.

- - - - -

Mobiem Polska (Grupa Interia)

Jedna z czołowych agencji mobile marketingu w Polsce, tworzona przez kreatorów i pionierów lokalnego rynku mobile. Na rynku od 2011 roku, od stycznia 2020 roku zarządzana przez Michała Gierę - prezesa zarządu. Stratedzy i eksperci Mobiem Polska proponują swoim klientom optymalne rozwiązania mobilne i produkty dostosowane do ich potrzeb oraz dynamicznie zmieniającego się otoczenia online, m.in. kampanie w sieciach mobilnych, angażujące Rich Media, geolokalizowane notyfikacje, a także rozwiązania geofencingowe. Agencja w swoim portfolio posiada kampanie mobilne zrealizowane dla największych marek w Polsce, takich jak m.in. Opel, Philips, Visa, Master Card, Nike, Coca-Cola, Orange, Play, Żabka, Millenium Bank, Red Bull i Samsung. Jest właścicielem sieci premium reklamy mobilnej - Mobisky, z ekosystemem aplikacji docierających do całego spektrum użytkowników smartfonów, m.in. Transportoid, Dieta PL, My pregnancy - Moja ciąża, Fit Man, Fit Woman, Speedometer PRO i wielu innych.

AdColony

Jedna z największych mobilnych platform reklamowych w świecie, z zasięgiem ponad 1,5 miliarda użytkowników. Podnosi poziom reklamy, dostarczając konsumentom najwyższej jakości doświadczenia. Cieszy się zaufaniem marek Fortune 500 i ponad 85 proc. najlepiej zarabiających wydawców mobilnych na świecie. Jest znana m.in. z wyjątkowej technologii wideo Instant-Play ™ HD, formatów wyświetlania i multimediów oraz rozległego pakietu SDK reklam w najbardziej uznanych aplikacjach na rynku międzynarodowym. Z pasją pomaga markom w nawiązywaniu kontaktów z klientami na dużą skalę na najważniejszym ekranie w ich życiu. Jest własnością spółki zależnej Otello Corporation. To globalna organizacja z ponad 20 biurami na całym świecie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: nowe technologie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »