Reklama

​Murapol zachęca do inwestowania w nieruchomości w najnowszej kampanii marketingowej

Grupa Murapol rozpoczyna kampanię marketingową skierowaną do nabywców inwestycyjnych, w ramach której oferuje pulę wyselekcjonowanych mieszkań, wybrane w pakiecie ze smart home w wersji premium lub miejscem parkingowym, z rabatami o średniej wysokości sięgającej 50 tys. zł. Zakupu można dokonać bez wychodzenia z domu. Akcja potrwa do 31 maja.

W ramach promocji deweloper udostępnia 250 mieszkań w 21 inwestycjach, które realizuje na terenie 13 miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Łodzi, Gdyni, Torunia, Katowic, Gliwic, Tychów, Mikołowa, Siewierza i Wieliczki. Objęte kampanią lokale dostępne są w szerokim wyborze układów i metraży, od 27 do 98 mkw. W ofercie znajdują się zarówno mieszkania powstające w inwestycjach będących w realizacji, jak również gotowe lokale, do których klucze można odebrać zaraz po finalizacji zakupu. Większość z nich udostępniona jest w pakiecie z udogodnieniami smart home w wersji premium lub miejscem parkingowym w  cenie.

Reklama

Aby skorzystać z promocji należy wypełnić formularz znajdujący się pod linkiem: https://bit.ly/35HA8QV i zamówić listę dostępnych lokali w danym mieście. Następnie w okresie trwania akcji, tj. do 31 maja, należy zarezerwować wybrane mieszkanie.

- Najnowszą kampanię przygotowaliśmy z myślą o klientach inwestycyjnych, którzy rozważają ulokowanie posiadanego kapitału w nieruchomości, od lat uznawane za jedną z najbezpieczniejszych i najrentowniejszych form inwestycji. Obserwujemy rosnące zainteresowanie mieszkaniami wśród tej grupy nabywców, co m.in. jest spowodowane ostatnimi obniżkami stóp procentowych, które osiągnęły historycznie niskie poziomy, przez co lokaty i konta oszczędnościowe straciły na swojej atrakcyjności - mówi Nikodem Iskra, prezes Murapol SA. - Przypominamy, że całej procedury wyboru, rezerwacji mieszkania i skorzystania z promocyjnych warunków można dokonać zdalnie, bez wychodzenia z domu - dodaje Iskra.

Inwestycje Grupy Murapol, w których znajdują się objęte kampanią mieszkania, zlokalizowane są w dzielnicach typu "middle", dobrze skomunikowanych ze ścisłym centrum oraz pozostałymi dzielnicami miasta, posiadających rozwiniętą infrastrukturę handlowo-usługową, a także miejsca rekreacji i tereny zielone w pobliżu.

- - - - - -

Grupa Murapol jest jedną z wiodących firm deweloperskich od 19 lat działającą w obszarze wielorodzinnego budownictwa mieszkaniowego. W swojej dotychczasowej działalności Murapol zrealizował ok. 65 inwestycji, w których powstało 265 budynków z blisko 15 tys. mieszkań, zamieszkałych przez 45 tys. osób. Obecna mapa inwestycji Grupy obejmuje 15 miast w Polsce, w 2 kolejnych Murapol nabył działki i przygotowuje projekty deweloperskie. W 1. kwartale 2020 r. spółka podpisała 846 umów dot. sprzedaży mieszkań, najwięcej na polskim rynku. W całym 2019 roku mieszkania Grupy nabyły 3 674 osoby, wobec 3 560 rok wcześniej i 3 605 w 2017 r. Grupa Murapol, poza umacnianiem pozycji jednej z wiodących firm deweloperskich, kładzie nacisk na działalność pozabiznesową. Firma angażuje się w inicjatywy promujące sport zarówno profesjonalny, jak i projekty propagujące aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży, co zostało dostrzeżone przez kapitułę konkursu Responsible Business Awards, która przyznała firmie nagrodę w kategorii Mecenas Sportu 2017. Grupa Murapol została również wielokrotnie doceniana za swoją działalność deweloperską, otrzymując m.in. w obszarze zielonego budownictwa nagrodę Leading Green Building Development w konkursie CIJ Awards 2017, Housemarket Silesia Awards w kategoriach Osiedle przyjazne rodzinie dla Murapol Siewierz Jeziorna czy Osiedle mieszkaniowe dla Murapol Apartamenty Trzy Stawy w Katowicach. Spółka jest także laureatem konkursu Najwyższa Jakość Quality International 2019 w kategorii QI Product - Produkt Najwyższej Jakości - przyznanej dla wielorodzinnych inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Grupę Murapol.

Dowiedz się więcej na temat: branża nieruchomości

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama