Złota już wkrótce gotowa do otwarcia w nowej odsłonie

Złota, najwyższy apartamentowiec w Unii Europejskiej, zbliża się do ukończenia. Już we wrześniu tego roku na 50. piętrze budynku otwarta zostanie specjalna przestrzeń pokazowa licząca blisko 1000 metrów kwadratowych. Tzw. Marketing Suite pozwoli wszystkim potencjalnym nabywcom apartamentów na Złotej 44 doświadczyć na żywo i osobiście jakości oferowanej przez Orco Property Group i stylu życia, na który pozwala zarówno wykończenie apartamentów, jak i sposób funkcjonowania budynku.

Ostatnie prace dewelopera koncentrowały się przede wszystkim na wypełnieniu wyjątkowej architektury Daniela Libeskinda unikatowymi wnętrzami. Celem międzynarodowego zespołu projektantów odpowiadającego za ten etap prac jest z jednej strony zapewnienie wyjątkowego doświadczenia życia wewnątrz apartamentowca, a z drugiej odzwierciedlenie statusu budynku, uważanego przez wielu za ikonę i najbardziej prestiżowy adres w Warszawie.

Za projekt wnętrz apartamentów oraz przestrzeni wspólnych odpowiada Jonathan Clarke, dyrektor działu architektury wnętrz pracowni Woods Bagot z siedzibą w Londynie. Ten międzynarodowy zespół ma wieloletnie doświadczenie i udokumentowane sukcesy na wymagających rynkach nieruchomości takich miast jak Melbourne, Londyn, Nowy Jork czy Singapur. Osobą odpowiedzialną za ewolucję budynku w kierunku unikalnego produktu konsumenckiego jest Dyrektor Kreatywny Orco Property Group, Roger Black, który posiada wieloletnie doświadczenie w pracy nad prestiżowymi projektami mieszkaniowymi szczególnie na rynku londyńskim. Roger, pracując przy projekcie, współpracuje bardzo blisko z zespołem realizującym budowę i wykończenie wnętrz.

Reklama

Efekty pracy Rogera Blacka i Jonathana Clarke'a zostaną zaprezentowane już we wrześniu, kiedy otwarty zostanie znajdujący się na 50. piętrze imponujący Marketing Suite apartamentowca Złota o powierzchni niemalże 1000 metrów kwadratowych: - Marketing Suite jest kluczem do zrozumienia metamorfozy inwestycji, która w ciągu ostatnich kilku miesięcy zmieniła się w prawdziwie luksusową markę zorientowaną na klienta. Zlokalizowany na jednym z ostatnich pięter wieżowca Marketing Suite jest prawdopodobnie najlepszym, jaki kiedykolwiek powstał w Europie. Jest czymś znacznie więcej niż zwykłą powierzchnią pokazową, pozwala doświadczyć całej koncepcji stylu życia, którą stworzyliśmy na Złotej - powiedział Roger Black.

Roger Black od ponad 20 lat tworzy innowacyjne produkty i nagradzane rozwiązania biznesowe dla branży deweloperskiej. Podstawą jego pracy jest tzw. ekonomia doświadczenia ("experience economy") - pogląd, według którego najważniejsze są nie cegły i zaprawa, ale doświadczenie, jakie się z nimi wiąże. Tylko w zeszłym roku Roger Black był zaangażowany w realizację trzech budynków wysokościowych segmentu premium.

Szczegóły związane z nowymi wnętrzami Złotej zostaną pokazane dopiero w połowie września. Deweloper ogłosił jednak, że liczba apartamentów wzrosła z 251 do 266, a na 8. piętrze do dyspozycji mieszkańców i ich gości będzie prywatna przestrzeń rekreacyjna z udogodnieniami, które świadczą o najwyższej jakości i międzynarodowym charakterze inwestycji Złota. Będą to m.in. strefa fitness z 25-metrowym basenem i w pełni wyposażoną siłownią, Le Club z barem oraz zielonym tarasem, business lounge z salą konferencyjną, biblioteka i sala kinowa do organizacji prywatnych pokazów filmowych.

Jonathan Clarke z Woods & Bagot, odpowiedzialny za nową koncepcję wnętrz Złotej, ma 15 lat doświadczenia w pracy przy projektach zdobywających wyróżnienia w branży luksusowych sklepów, hoteli i projektów mieszkaniowych na całym świecie.

- Zrozumienie potrzeb współczesnych polskich elit było podstawą pracy nad nowym projektem wnętrz tego wyjątkowego budynku. Dla mnie w architekturze najważniejsze jest doświadczenie. Nie chodzi tu tylko o jakość apartamentów, ale także o to, jak mieszkańcy są traktowani od momentu wejścia do budynku czyli spotkania z portierem, poprzez kąpiel w basenie, aż po relaks z drinkiem na tarasie. Chciałem, żeby każdy mieszkaniec Złotej czuł się wyjątkowo i dlatego też każde piętro budynku jest inne, a architektura Libeskinda jest celebrowana we wnętrzu każdego apartamentu - powiedział Jonathan Clarke z pracowni Woods Bagot.

- Złota jest marką premium sama w sobie, oferując wyjątkowe doświadczenie życia osobom, które stale podróżują po świecie, ale chcą mieć apartament w Polsce. Wiele z tych osób wychowało się, studiowało lub pracowało za granicą: są znakomicie wykształcone, inteligentne i pewne siebie. To osoby, które cenią wyrafinowany styl życia i mają najwyższe oczekiwania z tym związane. Mieszkając w najlepszych hotelach czy rezydencjach na świecie, osoby te do tej pory nie mogły nabyć nieruchomości w Polsce, która zapewni im poziom życia porównywalny do tego, do którego przyzwyczaili się za granicą. Złota spełni ich potrzeby, idealnie wypełniając tę rynkową niszę - powiedział Nicolas Tommasini, Zastępca CEO i Group COO Orco Property Group.

Oficjalne otwarcie Marketing Suite Złotej nastąpi 12 września.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Dowiedz się więcej na temat: życia | Warszawa | zloto | na żywo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »