Forum w Krynicy: Wielkie pieniądze, dyplomacja i sport
Jak dziś mierzyć opłacalność sponsoringu sportowego, czy powinny się w to angażować spółki Skarbu Państwa?
Jak łączyć interes sportu z biznesem i działalnością samorządową? Odpowiedzi na te pytania będą szukali goście Forum Ekonomicznego w Krynicy (3-5 września).
Do wzięcia udziału w dyskusji "Czy sport może być opłacalnym narzędziem promocji?" zostali zaproszeni m.in. Witold Bańka, minister sportu i turystyki; Mary O'Connor, dyrektor zarządzająca Federacji Sportów Irlandzkich; Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport; Jarosław Szlachetka, burmistrz Myślenic i Anna Ziobroń, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN Orlen.
Wielkie imprezy sportowe przyciągają do miast rzesze widzów - kibiców i turystów. Skupiają też uwagę inwestorów i przedsiębiorców. Z drugiej strony, łączą się one z wydatkami ponoszonymi w celu odpowiedniego przygotowania przestrzeni miejskiej. Od budowy infrastruktury po konieczność zapewnienia bezpieczeństwa.
Z kolei podczas dyskusji "Dyplomacja w sporcie" minister Witold Bańka będzie miał również szansę opowiedzieć o swojej drodze do sukcesu, jakim była prestiżowa nominacja na prezydenta Światowej Agencji Antydopingowej (WADA). Swoją kadencję rozpocznie 1 stycznia 2020 roku, zastępując Brytyjczyka sir Craiga Reediego.
Interia jest partnerem medialnym XXIX Forum Ekonomicznego w Krynicy.