Informacje prasowe

Podczas gdy trwa budowa nowej fabryki, firma ogłasza kolejne miejsca pracy i podwyżki wynagrodzeń o 5%!

Inwestycja w zespół to przepis firmy Josera na rozwój. W ślad za trwającą budową nowej fabryki w Nowym Tomyślu, firma idzie o krok dalej i ogłasza podwyżki wynagrodzeń o 5 proc. W nadchodzącym roku Josera przeznaczy na nie ponad 3 miliony złotych.

W warunkach rosnącej presji kosztowej oraz niepewności geopolitycznej wielu pracodawców zdecydowało się na konkretne zmiany w swoich firmach. Podczas gdy duzi gracze rynkowi ograniczają zatrudnienie, wciąż są przedsiębiorstwa, które mają do zaoferowania swoim zespołom stabilną pracę oraz perspektywę rozwoju wynagrodzenia. Polityka względem pracowników nie jest dziś wyłącznie wewnętrzną sprawą firmy, ale istotnym elementem konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku pracy.

Międzynarodowa firma z sąsiedztwa

Josera to jedna z marek należących do Erbacher the food family, która w biznesie żywności dla zwierząt operuje od ponad 80 lat. Produkty firmy są eksportowane na 80 rynków. W Nowym Tomyślu (woj. wielkopolskie), gdzie Josera ma jedną ze swoich fabryk, w nadchodzącym roku zostanie otwarta kolejna.

Dobre miejsce do pracy

Odpowiedzią Josery na niepewne czasy w gospodarce jest zapewnienie pracownikom, zarówno obecnym, jak i przyszłym, stabilności i możliwości rozwoju.

- Tu, w Josera, stawiamy na nasz zespół. Z pełną świadomością wymagających warunków rynkowych, ogłaszamy podwyżki wynagrodzeń pracowników. Od stycznia 2025 roku pensje wzrosną o 5 proc. W nadchodzącym roku na podwyżki przeznaczymy łącznie ponad 3 miliony złotych. Dodatkowo planujemy rozszerzenie naszego pakietu benefitów pracowniczych. W ten sposób chcemy pokazać, że tworzymy stabilne środowisko pracy dla naszego zespołu oraz zainteresować naszą firmą potencjalnych kandydatów - wyjaśnia Anna Wieczorek.

W 2024 roku zatrudnienie w Josera w Polsce wzrosło o ponad 30 proc. (r/r), a w 2025 firma planuje kontynuować ten trend, tworząc kolejne miejsca pracy. To bardzo dobre wieści dla kandydatów, do których docierają niepokojące informacje o redukcji zatrudnienia u dużych pracodawców — nadal mogą zwrócić się w stronę firm, które prężnie rozwijają swoją działalność i mają wiele do zaoferowania.

Już dziś pracownicy Josera mogą liczyć m.in. na takie benefity, jak: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych, ubezpieczenie grupowe i NNW, dofinansowanie do kursów i szkoleń, paczki świąteczne dla dzieci oraz bezpłatną naukę języków obcych.

Tu, w Josera

Innowacje, troska o środowisko, przyjazna atmosfera, otwarte umysły i zorientowanie na drugą osobę — wszystko to potencjalni kandydaci mogą znaleźć właśnie "Tu, w Josera". Kampania wizerunkowo-rekrutacyjna pod tym hasłem opowiada o tożsamości marki i zachęca, aby dołączyć do wyjątkowego zespołu pracowników, otwartych na lokalną społeczność. Kampania “Tu, w Josera" trwa od września 2024. W jej ramach powstał film “Nowa praca? Tu, w Josera", przedstawiający nową fabrykę i wartości firmy. Towarzyszyła mu kampania online w Social Mediach i Google Display Network, kampania radiowa oraz outdoorowa OOH (out-of-home media) na autobusach, paczkomatach i billboardach.

Podsumowanie

W czasach, gdy wiele firm decyduje się na zamrożenie wynagrodzeń lub ograniczenie zatrudnienia, Josera podejmuje świadomą decyzję, aby dać pracownikom realne wsparcie i perspektywę rozwoju, przeznaczając ponad 3 miliony złotych na 5 proc. podwyżkę wynagrodzeń. Firma nie tylko utrzymuje stabilność zatrudnienia, ale tworzy kolejne miejsca pracy.

Aktualne ogłoszenia z ofertami pracy można znaleźć tutaj: https://pracodawcy.pracuj.pl/profile/erbacher-the-food-family,rhic8l6,pl

Informacja prasowa od marki Josera
materiały promocyjne
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »