Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi. PayU umożliwia klientom sklepów zbudowanych na Shopify jeszcze wygodniejsze płatności za zakupy, w tym BLIK-iem bezpośrednio na stronie z potwierdzeniem zamówienia (tzw. checkout).
Dzięki Shopify, jednej z najpopularniejszych platform e-commerce na świecie, można prowadzić sklep internetowy bez potrzeby posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej. Jest to popularne rozwiązanie zarówno wśród przedsiębiorców, którzy chcą szybko uruchomić e-commerce, jak i firm, których biznes dynamicznie się rozwija lokalnie lub międzynarodowo. Sklepy internetowe każdej wielkości korzystające z Shopify mogą w łatwy sposób zintegrować serwis online z bramką płatniczą PayU, aby oferować klientom bezpieczne oraz jeszcze szybsze i wygodniejsze płatności.
Dwa nowe rozwiązania to wtyczka "Shopify PayU GPO", w ramach której metody płatności udostępniane są na stronie operatora płatności, oraz wtyczka "Shopify PayU GPO BLIK" umożliwiająca przedstawienie płatności BLIK-iem bezpośrednio na stronie realizacji zamówienia (checkoutu) w sklepie internetowym zbudowanym na Shopify. Z perspektywy optymalizacji konwersji sprzedaży w e-commerce jest to unikalne i rewolucyjne rozwiązanie na rynku.
Shopify obsługuje miliony sklepów internetowych na całym świecie, zapewniając przedsiębiorcom łatwą w użyciu platformę do sprzedaży produktów i usług. W miarę jak e-commerce prężnie się rozwija, rośnie również popularność Shopify w Polsce, a wraz z nią potrzeba rozwiązań płatniczych, które są elastyczne, bezpieczne i łatwe w konfiguracji.
Aplikacje PayU dla Shopify upraszczają integrację płatności dla sklepów zbudowanych na tej popularnej platformie, umożliwiając sprzedawcom akceptowanie płatności za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
Po zainstalowaniu wtyczki "PayU GPO" pobranej z Shopify App Store, sprzedawcy mogą skonfigurować w panelu preferencje dotyczące płatności, np. obsługiwane metody płatności, waluty czy ustawienia ochrony przed oszustwami, w taki sposób, aby bramka płatności PayU idealnie pasowała do potrzeb biznesowych sklepu. Przed pełnym uruchomieniem w sklepie, można również przeprowadzać transakcje testowe w środowisku Sandbox.
Obok głównej wtyczki bramki płatności, PayU oferuje również wtyczkę "BLIK". Jest to przełomowe rozwiązanie dla wszystkich graczy polskiego rynku e-commerce, którzy rozwijają swoje sklepy na platformie Shopify. Wtyczka "BLIK" stworzona przez PayU umożliwia płatności BLIK-iem bezpośrednio na stronie potwierdzenia zamówienia w sklepie, a weryfikacja płatności odbywa się natychmiast na stronie płatności BLIK - bez potrzeby przekierowania do dostawcy płatności.
- Nasza wtyczka BLIK dla Shopify to duży krok naprzód dla firm sprzedających online w Polsce, gdzie BLIK jest najpopularniejszą alternatywną metodą płatności - mówi Daniel Blumczyński, członek zarządu PayU S.A. - Do tej pory kupujący musieli opuszczać sklep, aby zapłacić BLIK-iem na stronie dostawcy płatności. Dzięki wtyczce od PayU sprzedawcy mogą dodać BLIKa jako osobną opcję płatności bezpośrednio w swoim sklepie Shopify. To znacznie upraszcza i przyspiesza proces zakupowy, co poprawia ogólną wygodę klientów i zwiększa sprzedaż - dodaje.
Dostępność dwóch wtyczek - PayU GPO oraz PayU GPO BLIK - pozwala dostosować system płatności do potrzeb każdego sklepu internetowego, a ich instalacja w sklepie Shopify jest bardzo prosta.
Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw przenosi swoją sprzedaż do internetu. Dlatego tak ważne jest, aby płatności były bezpieczne, proste i wygodne dla ich klientów. Dwie nowe aplikacje dla Shopify umacniają pozycję PayU jako lidera w płatnościach online i zaufanego partnera dla firm każdej wielkości prowadzących działalność e-commerce. Dzięki rozwiązaniom PayU firmy mogą łatwiej zarządzać płatnościami i rozwijać swoje sklepy internetowe.
Źródło informacji: PayU