Bank Pekao S.A. liderem wśród bankowych rozwiązań dla najmłodszych

Bank Pekao S.A. zdobył pierwsze miejsce w 9. edycji badania „Instytucja Roku” w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”, osiągając wynik 85,1 proc. Analiza dotyczyła obsługi klienta, który nawiązał już relację z bankiem, ale jest zainteresowany ofertą dla swoich dzieci. – Przyznane wyróżnienie jest potwierdzeniem, że Pekao posiada propozycje dla młodych w różnych grupach wiekowych i są one dopasowane do potrzeb zarówno rodziców, jak i dzieci – mówi Karol Goluch, dyrektor Departamentu Dystrybucji Bankowości Detalicznej w Banku Pekao S.A.

Prezentacja partnera

Bank Pekao S.A. w badaniu "Instytucja Roku" zajął pierwsze miejsce, wyprzedzając w kategorii "Najlepsza jakość obsługi w placówce" zdobywcę drugiej lokaty o 4 proc. Analiza poświęcona była jakości obsługi klienta - zarówno w placówkach, jak i kanałach zdalnych. Pomiar koncentrował się przede wszystkim na klientach, zainteresowanych ofertą dla swoich dzieci.

Bank, który najlepiej odpowiada na potrzeby dzieci i ich rodziców

W badaniu "Instytucja Roku" wzięło udział 130 placówek z różnych banków. Na czym polegało? Osoby, które już posiadają konta osobiste, odwiedzały oddziały bankowe oraz kontaktowały się z infolinią w celu zapoznania się z ofertą dla dzieci w różnym wieku.

Pod uwagę brano zarówno podstawowe opłaty, jak i konkretne możliwości w zakresie korzystania ze środków za pomocą karty i BLIK-a. Oceniano także ograniczenia wynikające z przepisów prawa, skuteczność mechanizmów kontrolnych leżących po stronie rodziców oraz różnego rodzaju usługi dodatkowe.

Jak wynika z badania "Instytucja Roku", to właśnie Bank Pekao S.A. oferuje w tym zakresie najwięcej rozwiązań, mając w zasadzie tylko jednego poważnego konkurenta. Szczególnie bogata pozostaje oferta banku dla kategorii wiekowej 7-13 lat (to m.in. konto z kartą oraz aplikacja z funkcjami BLIK). Więcej szczegółów znajduje się pod tym adresem.

Bezpośredni kontakt z klientem ważniejszy w przypadku oferty dla najmłodszych

- Cieszymy się, że obsługa Pekao w placówkach została tak dobrze oceniona przez klientów. Bardzo ważna jest dla nas wysoka jakość obsługi i profesjonalne podejście do klienta, zwłaszcza w bezpośrednim kontakcie. Jest to szczególnie istotne w przypadku oferty dla dzieci, ponieważ rodzice szukają najlepszych rozwiązań dla swoich pociech - mówi Karol Goluch, dyrektor Departamentu Dystrybucji Bankowości Detalicznej w Banku Pekao S.A.

- Oprócz konta przypisanego do rachunku rodzica, oferta obejmuje także aplikację PeoPay Kids, Rachunek Oszczędnościowy Mój Skarb, konto elektroniczne czy karty. Każdy rodzic znajdzie w naszej ofercie coś dla siebie - dodaje Goluch.

W badaniu "Instytucja Roku" przebadano łącznie 130 placówek. 41 z nich uzyskało wynik powyżej 80 proc. i awansowało do kolejnego etapu. Oczekiwania klientów spełniło 9 na 10 oddziałów Banku Pekao S.A. Szczegóły badania znajdują się tutaj.

 

Prezentacja partnera

.
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »