BusinessNet w Banku BPH
Bank BPH 30 czerwca br. wprowadza do oferty BusinessNet - system bankowości internetowej dla Klientów Korporacyjnych.
BusinessNet to pierwszy na polskim rynku tego typu internetowy system dla Klientów Korporacyjnych. Jest on nie tylko prosty w obsłudze i bezpieczny lecz również zaspokaja wszelkie potrzeby natury transakcyjnej. Oferuje niespotykane dotąd funkcje - m.in. posiada unikalny moduł do osobistej komunikacji użytkownika z opiekunem w Banku.
Wykorzystanie w tym produkcie technologii internetowych pozwala na współpracę z Bankiem w czasie rzeczywistym. Jego ogromną zaletą jest także elastyczność, która pozwala dostosować system do osobistych oczekiwań każdego Użytkownika.
"BusinessNet jest kompleksowym internetowym serwisem transakcyjno-finansowym, który powstał na podstawie analizy potrzeb naszych Klientów oraz wnikliwej obserwacji światowych trendów na rynku bankowości elektronicznej. Wykorzystanie doświadczeń Banku Austria Creditanstalt z Grupy HVB, który wprowadził do swojej oferty system bankowości internetowej w Austrii, pozwoliło nam jeszcze lepiej dopasować funkcjonalność BusinessNetu do wysokich wymagań Klientów Korporacyjnych" - powiedział Józef Wancer, Prezes Zarządu Banku BPH.
Od kwietnia tego roku Bank BPH prowadził pilotaż systemu BusinessNet wśród 50 Klientów Korporacyjnych, którego celem były m.in.: weryfikacja odbioru systemu przez Klientów, badanie jego wydajności, zebranie uwag i sugestii w zakresie rozwiązań dostępnych w systemie oraz weryfikacja materiałów reklamowych i instruktażowych.
"Możliwości jakie daje system BusinessNet znalazły uznanie wśród naszych Klientów biorących udział w pilotażu programu. Cieszy nas bardzo, że jako pierwsi wprowadzamy tak nowatorskie rozwiązanie" - powiedział Mariusz Grendowicz, Wiceprezes Zarządu Banku.