Internet w branży leasingowej

Leasingodawcy korzystają ze wszystkich narzędzi, które mogą przybliżyć ich do klientów. Nowoczesna firma leaisngowa nie poprzestaje na sieci przedstawicieli, na lokalnych biurach, telefonach oraz bezpłatnych infoliniach, nie poprzestają też na statycznych stronach internetowych.

Leasingodawcy korzystają ze wszystkich narzędzi, które mogą przybliżyć ich do klientów. Nowoczesna firma leaisngowa nie poprzestaje na sieci przedstawicieli, na lokalnych biurach, telefonach oraz bezpłatnych infoliniach, nie poprzestają też na statycznych stronach internetowych.

Wykorzystanie technologii livechat przez leasingodawców.

Obecnie dla ożywienia kontaktów z klientami storna internetowa FUTURA LEASING S.A. wzbogacona została o narzędzie livechat. Dzięki temu bez żadnego oprogramowania po stronie klienta może on połączyć się z przedstawicielem leasingodawcy i tą drogą uzyskać potrzebne informacje. Jest to mini czat, służący do komunikacji tekstowej.

Dotychczas to narzędzie w wersji biznesowej wykorzystywane było przez banki internetowe. Obecnie można się spodziewać, że więcej firm nastawionych na obsługę klientów masowych zdecyduje się na wykorzystanie tej technologii na swoich stronach. Ułatwia ona kontakt z klientem, obniża koszty - dlatego może stać się narzędziem w konkurencji między leasingodawcami, które umożliwi pozyskiwanie i lepszą obsługę dotychczasowych klientów.

Reklama

Tomasz Horoszkiewicz

brak
Dowiedz się więcej na temat: internet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »