Abpol Company Polska S.A. rozszerza swój asortyment w Kolporterze

Abpol Company Polska SA, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, rozszerzyła swój asortyment w ogólnopolskiej sieci sprzedaży Kolporter SA o prezerwatywy marki własnej You&Me. W najbliższym czasie emitent zamierza wprowadzić swoje produkty do kolejnych sieci handlowych.

Abpol Company Polska SA, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, rozszerzyła swój asortyment w ogólnopolskiej sieci sprzedaży Kolporter SA o prezerwatywy marki własnej You&Me. W najbliższym czasie emitent zamierza wprowadzić swoje produkty do kolejnych sieci handlowych.

Dotychczasowy asortyment Abpolu w sieci Kolportera stanowiły m.in. plastry opatrunkowe QuickplastR oraz suplementy diety. Dzięki wprowadzeniu prezerwatyw do sprzedaży poprzez tego dystrybutora, spółka będzie mogła liczyć na poprawę numeryki sprzedażowej, szczególnie w mniejszych indywidualnych sklepach oraz lokalnych sieciach handlowych, a to z kolei powinno się przełożyć na poprawę wyników finansowych.

Spółka współpracuje z Kolporterem, który należy do ścisłej czołówki ogólnopolskich dystrybutorów produktów FMCG, od ponad 10 lat. Dysponuje on siecią własnych saloników prasowych oraz jedenastoma oddziałami, które są rozlokowane w największych miastach Polski i zajmują się dostawami produktów impulsowych do sklepów oraz sieci handlowych.

Reklama

- Dzięki dotychczasowej współpracy z firmą Kolporter, spółka miała możliwość dynamicznego rozwoju sprzedaży poprzedniej marki prezerwatyw Rosetex. Kolporter generował około 5 proc. sprzedaży. Obecnie spółka liczy na podobny efekt i będzie starała się odpowiednio ją wspierać działaniami prosprzedażowymi - komentuje Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska SA.

Sprawdź notowania spółki Abpol Company Polska na stronach INTERIA.PL

Ostatnie miesiące to dla Abpolu pasmo sukcesów, jeśli chodzi o wejścia do kolejnych sieci sprzedażowych. W miniony wtorek spółka przedłużyła umowę współpracy z siecią PKN Orlen na okres kolejnych dwóch lat, dzięki czemu jej produkty pozostaną na stacjach paliwowych należących do płockiego koncernu. Wcześniej udało jej się wprowadzić produkty własnych marek do sprzedaży w ogólnopolskich sieciach stacji paliw BP Polska oraz Statoil. W najbliższym czasie Abpol przewiduje również wejścia do kolejnych sieci handlowych.

- W najbliższym czasie spółka liczy na dokończenie rozmów w kolejnej sieci paliwowej oraz kilku sieciach handlu nowoczesnego. Prowadzone obecnie rozmowy powinny znacząco wpłynąć na nasze obroty. Będzie to już widoczne w drugim i trzecim kwartale tego roku - zakończył Wejner.

W 2013 r. spółka wypracowała zysk netto na poziomie 168 tys. zł, co oznacza ponad 74-proc. wzrost w odniesieniu do 2012 r., kiedy to zysk netto wyniósł niecałe 97 tys. zł. Przychody Abpolu w minionym roku ukształtowały się na poziomie blisko 7.780 tys. zł i był to wynik lepszy o 15 proc. od roku poprzedniego, w którym to ich wartość sięgnęła 6.744 tys. zł.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Abpol Company Polska S.A. | Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »