ADV przygotowuje strategię inwestycyjną
Rozwój kompetencji w zakresie reklamy efektywnościowej, akwizycja studia 3D, rozwój platformy poznajmosci.pl oraz aktywna sprzedaż systemu SATIS to główne cele Zarządu Grupy ADV S.A. w 2011 roku.
Zarząd Grupy ADV S.A. przyjął strategiczne kierunki rozwoju grupy kapitałowej w trzech dynamicznie rozwijających się obszarach: komunikacji cyfrowej, innowacyjnych technologii oraz e-commerce (outsourcing sprzedaży online). Plany dotyczą także doskonalenie procesów zarządczych w Grupie.
?W dalszym ciągu stawiamy na zwiększanie synergii pomiędzy spółkami grupy kapitałowej. Planujemy także budowę wewnętrznych narzędzi IT automatyzujących i optymalizujących wybrane procesy. Mam tu na myśli wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania i obsługi klienta (CRM) oraz wspierającego kontroling i zarządzanie Grupą (ERP)? ? mówi Konrad Pankiewicz, Wiceprezes Zarządu Grupy ADV S.A.
W obszarze komunikacji cyfrowej w odpowiedzi na obserwowany dynamiczny wzrost zapotrzebowania wśród klientów planowane jest zwiększenie palety produktów i usług z kategorii Direct Response Advertising, technologii Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość) oraz akwizycja studia 3D, mająca na celu rozwój usług i produktów bazujących na multimediach opartych o technologię 3D oraz wideo.
W ramach innowacyjnych technologii Grupa ADV stawia na dalszy rozwój produktu SATIS dla przedsiębiorstw logistycznych, wspierającego zarządzanie flotą samochodową w oparciu o system GPS. Plany strategiczne zakładają też ekspansję zagraniczną dzięki zwiększaniu sprzedaży eksportowej poprzez zagraniczne oddziały oraz partnerów.
W końcu w e-commerce głównym założeniem jest dynamiczna integracja platformy Poznajomosci.pl (iweii.com) z kilkuset sklepami internetowymi, zwłaszcza w okresie 2010-2011. Grupa ADV stawia sobie za cel w perspektywie dwóch lat zdobycie pozycji lidera w zakresie agregowania ruchu sprzedażowego na polskim rynku detalicznych sklepów internetowych.